| | | | | | |

ساموئل اومتیتی هدف تقویت دفاع تیم های انگلیسی

وبسایت رسمی چلسی اعلام کرد که این باشگاه خواهان مدافع مرکزی بارسلونا، یعنی خواهان ساموئل اومتیتی است.

نیکولا شیرا، روزنامه نگار ایتالیایی و متخصص در اخبار نقل و انتقالاتی، به طور مرتب توییت هایی را ارسال می کند که در هیچ رسانه رسمی منتشر نشده است. با این وجود، بسیاری از رسانه ها متعاقباً توئیت های تایید نشده او را به عنوان منبع اطلاعاتی برای شایعات انتقال گزارش می دهند.

ادعا شده است که هم آبی ها و هم قرمزهای لندن علاقه مند به جذب لژیونر فرانسوی هستند. همینطور گفته می شود که تابستان گذشته، حرکتی از سوی چلسی صورت گرفت که بخاطر منع خرید بازیکن، در جذب ساموئل اومتیتی ناکام ماندند.

اسپورت ماه گذشته خبری مبنی بر در دسترس بودن اومتیتی برای نقل و انتقالات گزارش کرده بود که توپچی ها در حالت آماده باش برای جذب وی قرار گرفته اند.

گفته می شود سرمربی توپچی ها معتقد است که اومتیتی می تواند شریک ایده آلی برای ویلیام سالیب باشد، که تابستان از سنت اتین به طور دائم به این باشگاه می پیوندد.

گزارش اخیر ادعا می کند آبی اناری ها اومتیتی را در بازار نقل و انتقالات قرار داده است. و او را به عنوان گزینه ای مهم برای افزایش بودجه نقل و انتقالات آنها در سال جاری می دانند. درحالی که یک باشگاه انگلیسی دیگر یعنی منچستریونایتد نیز علاقمند به این معامله است.

اومتیتی تا سال 2023 با بند فسخ 500 میلیون یورو با بارسا قرارداد دارد. هرچند که احتمال می رود این باشگاه برای فروش وی، مبلغ را کاهش دهد.

بارسلونا در سال 2016 اومتیتی را از لیون با 25 میلیون یورو به نیوکمپ بردند. اکنون لیگ جزیره را مقصد ایده آلی برای این دفاع مرکزی می دانند که خواهان زیادی دارد.

این ملی پوش فرانسوی سال گذشته، با مصدومیت مداوم زانو دست و پنجه نرم می کرد. با این حال باشگاه فروش او را به عنوان راه حل این مشکل انتخاب کرده است. وقتی در سال 2018 توسط پزشکان، مصدومیتش گزارش شد، او در قطر و قبل از برگشت به اسپانیا به زیر تیغ جراحی رفت.

ادعا می شود که بارسا برای این مدافع مصرانه تر عمل کرد تا در این مورد جراحی کامل انجام شود. در حالی که این بازیکن در عوض تصمیم گرفت به دنبال درمان های محافظه کارانه تری باشد.

اکنون مدافع متولد کامرون، جای خود را در به هم تیمی فرانسوی خود، کلمنت لنگلت، داده است. که اغلب به او برای بازی در دفاع در کنار جرارد پیکه ترجیح داده می شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید