|

سولسشر در مصاحبه‌ای میگوید از انتقادات تند ولی سازنده استقبال می‌کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ وضعیت در اردوی منچستریونایتد برای سولسشر سخت شده است و نتایج او مورد قبول هواداران نیست

زمزمه‌های اخراج سولسشر در‌اوترافورد شنیده می‌شود ولی این مربی می‌گوید به تلاش خود ادامه میدهد و از انتقادات حتی صریح و تند استقبال ‌میکند

سولسشر درباره عملکرد تیم گفت :

تا اینجای کار، سطح بالای واقعی برای ما دست نیافتنی باقی مانده است، گویی به معنای واقعی کلمه یک جزء گم شده است.

 

سولسشر درباره دوره مربیگری در‌یونایتد می‌گوید:

 

در طول سه سالی که در راس کار بودم، فراز و نشیب هایی داشتیم. گاهی اوقات یک سری مسابقات قدرتمند انجام می‌دادیم و به نظر می‌رسید می‌توانیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم، اما در نامناسب‌ترین لحظه با افت از ما سبقت گرفتند. این اتفاق نباید در باشگاهی مثل منچستریونایتد بیفتد.
به نظر می رسد ما به معنای واقعی کلمه یک مولفه برای رقابت واقعی در مسابقه قهرمانی و کسب پیروزی در رقابت های اروپایی را از دست داده ایم. ما در حال آزمایش هستیم، طرح‌های مختلف را امتحان می‌کنیم، ترکیب را تقویت می‌کنیم، اما این هنوز کافی نیست، باید به سختی کار کنیم تا مکانیزم به طور کامل کار کند.

سولسشر درباره انتقادات میگوید:

 

من از کار در منچستریونایتد لذت می برم، این باشگاه را با تمام وجودم دوست دارم و انتقادات خطاب به من به هیچ وجه مرا آزار نمی دهد، من عاشق انتقاد هستم، به خصوص اگر سازنده باشد. این مورد به من انگیزه می دهد و باعث می شود بیشتر کار کنم، و من واقعاً امیدوارم که این نتیجه به همراه داشته باشد و شما متقاعد شوید که همه چیز بیهوده نبوده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید