|

مصاحبه معارفه رسمی ژاوی هرناندز سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا

به گزارش فوتبال۷۲۴ بعد از اخراج رونالد کومان و انتصاب سرخی بارخوان به عنوان مربی موقت ،بارسلونا بالاخره با ژاوی هرناندز اسطوره این تیم به توافق رسید

ژاوی هرناندز توضیح داد که در این ماجراجویی جدید که او را به نیمکت بارسلونا هدایت می کند، چه برنامه هایی دارد. مربی با این هدف آمده است که در رختکن «نظم بگذارد»، کار بخواهد و فوتبالی را که در گذشته بارسا را ​​بزرگ کرده بود، بازیابی کند.

ژاوی هرناندز درباره جوانان🔻

“من می آیم تا به آنها کمک کنم تا بازی خوبی را اجرا کنند، تا خوشحال باشیم. ما روی همه حساب می کنیم. ما کسی را از تیم جدا نمی کنیم. می خواهیم همه آنها را ببینیم و در تمرینات اجرا کنیم.”
آنها خیلی جوان هستند. نیکو، گاوی… درک اینکه آنها در این سن این عملکرد را ارائه می دهند دشوار است. شما باید به آنها کمک کنید تا در هر بازی بهتر بازی کنند. هر مسابقه یک امتحان نهایی است.”

ژاوی هرناندز درباره سیستم🔻

بیشتر از سیستم، مدل و ایده است. در السد ما 3-4-3 بازی کردیم زیرا خیلی مسلط بودیم. اینجا فرق خواهد کرد.”

ژاوی هرناندز درباره قدیمیها 🔻

من رابطه بسیار خوبی با آنها دارم. من با آنها رابطه مستقیم دارم و قبلا با برخی صحبت کرده ام. شما باید در لحظات مهم تیم را بکشید. آنها باید تیم را هدایت کنند. ما بازیکنان بسیار جوانی داریم. به آنها در رختکن قدرت بدهید.”

ژاوی هرناندز درباره تیم و آینده 🔻

“در نهایت، این ایده کرایف است. اولین مدافع من مهاجم و اولین مدافع، دروازه بان است. شما باید از نظر تاکتیکی کار کنید، بدانید در شرایط مختلف در زمین چه کاری انجام دهید.”

ژاوی هرناندز درباره رهبری🔻

“ما باید از روی نیمکت کار کنیم. مسی و اینیستا در زمین پیشتاز بودند. پویول در داخل و خارج یک رهبر بود. مهم این است که رهبری های مختلف وجود داشته باشد.”

ژاوی هرناندز درباره افسانه هایی که خوب کار نکردند🔻

“من مزیت بزرگی برای شناخت باشگاه و بازیکنان خاص دارم. البته انتقاداتی نیز وجود خواهد داشت. این سخت ترین باشگاه جهان است: شما باید خوب بازی کنید و برنده شوید. باید متقاعد کنید و به شرایط مورد نیاز بازگردید. امیدوارم بتوانم در گروه پپ، زیدان و همراهانش باشم.”

ژاوی هرناندز درباره روز اول 🔻

“ما به کسانی که آنجا هستند می گوییم ایده چیست، قوانین چیست. ما یک برنامه مسیر داریم تا فوتبالیست بتواند بهتر بازی کند. من همه چیز را تا بازی اسپانیول برنامه ریزی کرده ام. روش، ایده و مدل بازی توضیح داده شده است.”

ژاوی هرناندز درباره فشردگی بازیها 🔻

“اگر بتوانید به روش خودمان رقابت کنیم، ما به کسب نتایج بسیار نزدیک خواهیم بود. اگر به آنها بگوییم که از این طریق می توانید خوب بازی کنید و برنده شوید، فکر می کنم موفق شدیم. در السد موفق شدیم. آسان نخواهد بود و ما کار داریم

ژاوی هرناندز درباره فرانسویها🔻

“نمی دانم، من آنها را ندیده ام. باید ببینم آنها از نظر احساسی، فیزیکی و در سطح رقابتی چگونه هستند. من روی همه حساب می کنم. خواهیم دید.”

ژاوی هرناندز درباره پیشنهاد از برزیل🔻

“بله، درست است که من با برزیل صحبت کردم. ایده این بود که به تیته کمک کنم و تیم را بعد از جام جهانی بگیرم. ارزو من این بود که به بارسا بیایم. احساس می کنم آماده هستم، با اعتماد به نفس زیادی. احساس می کنم این لحظه موعود است بهترین راه برای بردن بازی خوب است

ژاوی هرناندز درباره تیم 🔻

“ما معتقدیم که بهترین راه برای پیروزی، بازی خوب است. همه آنها قابل احترام هستند، اما ما می خواهیم شاد، هجومی، بدون گمانه زنی، با فشار بالا، با مالکیت توپ بازی کنیم. بدانید چرا کارها انجام شده است. ما سعی خواهیم کرد به آنها کمک کنیم. “

ژاوی هرناندز درباره قدیمیها🔻

“برنامه برای همه بازیکنان یکسان است. همه آنها از صفر شروع می کنند. اینها دقیقا همان هایی هستند که من می شناسم و بیشتر به آنها فشار خواهم آورد. من می خواهم آنها رختکن را رهبری کنند و آنها بسیار مهم هستند زیرا آنها تجربه دارند. من نقاط قوت و ضعف آنها را می دانم. مشکلی ندارم. این را یک مزیت می دانم. آنها دقیقاً کاپیتان هستند. آنها یک نفر دیگر خواهند بود.

ژاوی هرناندز درباره رد پیشنهاد قبلی 🔻

دو دفعه اول پیشنهاد را رد کردیم. من هم معتقد بودم که زود است. سپس با انتخاباتی که در میان بود، لحظه مناسبی به نظر نمی رسید. اکنون با لاپورتا رابطه خیلی خوبی دارم فکر می کنم بهترین رئیسی است که این باشگاه تا به حال داشته است او به من زنگ زد و من شکی نداشتم شک خانواده بیشتر بود در قطر ما خیلی خوب زندگی کردیم و دو بچه کوچک داریم. من می دانم که لاپورتا مردی است که مستقیم می رود و به وضوح صحبت می کند.

ژاوی هرناندز درباره دمبله🔻

“همیشه مصدومیت وجود خواهد داشت. مشکل این است که تعداد آنها بسیار زیاد است. شما باید خوب تمرین کنید، در ورزشگاه پیشگیری کنید. همه کارها را انجام دهید تا بازیکن خوب باشد.”
“برای من، دمبله، با کار، می تواند در جایگاه خود بهترین در جهان باشد. من شک ندارم که او می تواند در بارسا تفاوت ایجاد کند و یک ستاره جهانی شود. ما باید به او کمک کنیم. تمدید او یک اولویت است. البته”

ژاوی هرناندز درباره کجا کار بیشتری خواهید داشت؟🔻

“هنوز برای تصمیم گیری در مورد خرید زود است. ما همیشه برای تقویت تیم تلاش خواهیم کرد. من مشکلات تیم را در داخل تجربه نکرده ام. واضح است، ما باید خواسته های تیم را جبران کنیم.”

ژاوی هرناندز درباره تیم 🔻

فکر می‌کنم قبلاً آن را خلاصه کرده‌ام: تقاضا کنید، سخت تمرین کنید، ایده کادر فنی را انجام دهید و بدانید که ما در بارسا هستیم. اینجا تساوی یا باخت ارزشی ندارد و یک تشییع جنازه است. عواقبی دارد”

ژاوی هرناندز درباره نقاط ضعیف تیم🔻

من نمی توانم از چیزی که تجربه نکرده ام صحبت کنم. نمی توانم چیزی را که نمی دانم تشخیص دهم. فقط می توانم بگویم که وقتی هنجارها و خواسته هایی وجود داشته است، ما خوب عمل کرده ایم.”

ژاوی هرناندز درباره امضا قرارداد🔻

“این فسخ قرارداد بود. ما تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن السد انجام داده‌ایم. بین ژاوی و بارسا، به طور مشترک، قرارداد را فسخ کرده‌ایم.”

ژاوی هرناندز درباره تیم بدتری نسبت به گواردیولا است 🔻

“او اعتماد به نفس کامل دارد. من فکر می کنم ژاوی دوران سختی دارد، تیمی که باید انجام دهد. رایکارد تیمی را برای انجام دادن انتخاب کرده است. پپ از قبل اصول اساسی داشت و او را به سطح عالی رساند. می دانم که این آسان نیست.”

ژاوی هرناندز درباره بند خروج🔻

ما به توافق رسیدیم و هر دو طرف سهم خود را برای فسخ قرارداد با السد انجام دادند.

ژاوی هرناندز درباره نقل و انتقالات🔻

“ما در مورد چیزهای زیادی صحبت می کنیم، بازار زمستان در میان آنها. ما وینگرهای سطح بالایی داریم. ما باید مصدومان را بهبود دهیم. ما رقابتی خواهیم بود. من می خواهم با پایان باز بازی کنم. وینگرها باید آن را بازی کنند.”
مسی برای من پیامی فرستاده و برای من آرزوی موفقیت کرده است

ژاوی هرناندز درباره تمرینات 🔻

“بله، من می‌خواهم مسی، اتوئو رونالدینیو را آموزش دهم. مسی برای من پیامی فرستاده و برای من آرزوی موفقیت کرده است. دیگر نمی‌توانیم به بازیکنانی که نداریم فکر کنیم.”

ژاوی هرناندز درباره تاکتیک🔻

“ما آن را به عنوان یک بازی در تاکتیک می‌دانیم. می‌توانیم سیستم را تغییر دهیم. می‌خواهیم تهاجمی، شدید، روی زمین حریف فشار بیاوریم. برو تا پیروز شویم.”

ژاوی هرناندز درباره ساختار تیم 🔻

وقتی نظم وجود دارد، کارمان خوب است، وقتی که نیست، حتی رقابت نمی کنیم.»

ژاوی هرناندز درباره دوران آموزشش🔻

“من از همه یاد گرفته ام. مواقعی وجود دارد که روی نیمکت هستم و نظرات مربیانی را به یاد می آورم. من بسیار خوش شانس بوده ام زیرا آنها تجربه زیادی به من داده اند. افراد زیادی از من پیروی کرده اند.” من یک ایده دارم و می خواهم آن را منتقل کنم.”

ژاوی هرناندز درباره نتایج در کوتاه مدت🔻

ما در حال حاضر به روز اسپانیول فکر می کنیم. ما یک دربی را در خانه داریم و برای بردن آن آماده می شویم. اینجا باید پیروز شویم و دوباره برنده شویم. بدیهی است که در بهترین لحظه تاریخ خود نیستیم. پروژه ما میان مدت و بلندمدت است

ژاوی هرناندز درباره بازیکنان 🔻

“ایده من این است که به آنها کمک کنم. بازیکن بارسا بودن سخت است. مسئله روانی بسیار سخت است. من آمده ام تا در سطح شخصی و حرفه ای به آنها کمک کنم. با آنها صحبت کنم و تیم را بسازم”

ژاوی هرناندز درباره سختگیری 🔻

“لازم نیست سخت گیری کنیم. این درباره امر نظم و قوانین است. مانند همه شرکت ها. وقتی قوانینی داشته ام، خوب عمل کرده ام. و اگر نه، اشتباه کرده ایم. شما باید آنها را بگذارید و رعایت کنید. در نبودن قوانین دیگر نظک وجود ندارد

ژاوی هرناندز درباره مصدومین 🔻

“بدیهی است که ما نگران هستیم. باید نظم بدهیم، ببینیم مشکل چیست و راه حل هایی ارائه دهیم. این یک وظیفه در حوزه پزشکی است. ما یک ایده داریم، اما باید با رئیس صحبت کنیم. ما باید بازیکنان را ریکاوری کنیم.” “

ژاوی هرناندز درباره مقایسه با گواردیولا🔻

“مقایسه شدن با او موفقیتی است برای هر چیزی که او بدست آورده است. او یک مرجع برای من، بهترین در جهان است. هر مقایسه ای با او برای من بد است. من می دانم کجا هستم، ما باید خودمان و نتایج را مطالبه کنیم.

ژاوی هرناندز درباره مقررات خودش 🔻

“شرایط و مقررات من در یک گروه، به سختی تمرین کردن است. سعی کنیم بازیکنان را متقاعد کنیم که این بهترین راه برای رسیدن به نتیجه مطلوب چیست، چیزی که ما با آن سنجیده خواهیم شد. هدف این است که خوب بازی کنیم. از آنجا به نتیجه برسیم. نتایج مهم هستند

ژاوی هرناندز درباره بازگشت به خانه🔻

“خاطرات خوب زیادی از دوران من به عنوان یک بازیکن در اینجا وجود دارد. من از استقبال هواداران قدردانی می کنم. ما نمی توانیم آنها را ناکام بگذاریم. نه به دلیل امید و نگرش ولی بعداً نتایج را خواهیم دید.”
“من بسیار هیجان زده هستم. می دانم که ما بهترین لحظه تاریخ را پشت سر نمی گذاریم، اما آرزو ما باید ما را به بالا بکشاند. من معمولا هیجان زده نمی شوم، اما بسیار هیجان زده هستم. ما بهترین باشگاه جهان هستیم و برای رسیدن به موفقیت سخت کار خواهیم کرد. بارسا نمی تواند تساوی یا شکست را تحمل کند. ما باید هر بازی را ببریم
“هدف کمک به کاتالان ها برای شناور کردن دوباره این کشتی، لذت بردن و پیروزی است. من از هواداران برای محبت آنها سپاسگزارم، امیدوارم بتوانم این ارزو را با عناوین یا حداقل با کار در سال اول بازگردانم.”

ژاوی هرناندز درباره انتقال 🔻

“این یک بازگشت بسیار سریع بوده است، در عرض سه یا چهار روز زندگی ما را تغییر داده است. من به همسرم که امروز 40 ساله می شود تبریک می گویم. من زندگی ام را می دهم تا این کار انجام شود.

ژاوی هرناندز درباره بازیکنان قدیمی 🔻

“شناخت بازیکنان یک مزیت است. بوسکتس، پیکه، آلبا و تراشتگن همراهان من بودند. پوشیدن لباس فوق العاده خواهد بود، اما من چالش ها را دوست دارم. می دانم که تغییر فیزیکی مهم خواهد بود، اما آماده هستم. از هواداران برای حمایتی که از من می کنند تشکر می کنم.”

ژاوی هرناندز برنامه اش را توضیح می دهد🔻

“من آماده می‌آیم. DNA من تغییر نکرده است. ایده قهرمان بودن، داشتن توپ، خلق موقعیت‌ها، بارسا قوی. ما باید چیزهای زیادی را بازیابی کنیم. شناخت باشگاه یک مزیت است. من محیط را می‌شناسم. لحظات سختی وجود خواهد داشت، اما ما باید متحد باشیم و همه در یک جهت صف آرایی کنند. همه باید با هم باشیم تا بارسا بتواند یک بار دیگر آرزوی کسب عناوین را داشته باشد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید