|

سولسشر : ما به گلزنی احتیاج داریم که برای گل زدن حتی دماغ خود را بشکند !

شیاطین سرخ در دیدار شب گذشته موفق شدند منچسرسیتی را در بازی برگشت جام اتحادیه شکست دهند، نتیجه ای که برای صعود به دور بعد کافی نبود.

نمانیا ماتیچ، بازیکن صربستانی منچستر تک گل این تیم را به ثمر رساند و در حالی که ۱۵ دقیقه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. اخراجی که باعث واکنش منفی سولسشر در کنفرانس بعد بازی بود.

سولسشر در کنفرانس بعد بازی خود اعلام کرد:”تیم ما به مهاجمی احتیاج دارد که حاضر باشد برای گل زدن دماغ خود را بشکند. همیشه نیاز نیست گل زیبا به ثمر رساند. ولی باید برای گل زدن هر کاری کرد.”

منچستر به تازگی برای تقویت خط حمله خود فرناندز پرتغالی را به خدمت گرفته است تا جای خالی رشفورد که تا انتهای فصل غایب خواهد بود را پر کند .

سولسشر در کنفرانس بعد از بازی در مورد خرید جدید تیم خود اعلام کرد:”به نظرم او در بهترین فرم خود قرار دارد و می تواند خیلی زود در ترکیب ما برای بازی قرار بگیرد.”

با این حال گری نویل، از اسطوره های تیم منچستریونایتد نظر متفاوتی دارد و معتقد است خرید یک مهاجم در اولویت اول منچستر نیست.

نویل در مصاحبه خود با شبکه اسکای اعلام کرد:” منچستر یونایتد در حال حاضر نیاز به تقویت خط میانی خود دارد. آنها معضلاتی بزرگتر از خرید بازیکن در تیم خود دارند.” او در ادامه افزود:” در حال حاضر منچستر در خط هافبک نیز دو بازیکن کلیدی خود، پل پوگبا و مک‌تومینی را در اختیار ندارد و برای تکمیل این پست هم باید چاره ای بیاندیشد. من اعتقاد داشتم آنها در این پنجره حداقل دو خرید مهم داشته باشند. البته هنوز ۴۸ ساعت تا پایان نقل و انتقالات زمان باقی مانده است.”

شیاطین سرخ در بازی بعدی خود میزبان گرگ ها خواهند بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید