| |

شایعه روز، آیا مثلث صلاح ، مانه و اِمباپه شکل خواهد گرفت؟

لیورپول همراه با کیلیان امباپه تیم بهتری خواهد بود. فیرمینو تابستان امسال به بایرن مونیخ پیشنهاد شده است. پیشنهاد زیر 75 میلیون پوند از طرف لیورپول قابل مذاکره نیست. اینها تنها بخشی از شایعات این روزهای حول و حوش تیم شکیت ناپذیر جزیره است.

به گزارش فوتبال724، سران لیورپول از ایده جذب کیلیان امباپه برای جایگزینی روبرتو فیرمینو حمایت می‌کنند. از بندر لیورپول خبر میرسد که امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن را به عنوان جایگزینی برای روبرتو فیرمینو درنظر گرفته شده است. یروگن کلوپ، سرمربی قرمزها، اعتراف کرد که می خواهد خط حمله تهاجمی خود را تقویت کند. لیورپول در طول شش ماه گذشته با تعداد زیادی از بازیکنان پست حمله در ارتباط بوده است.

در صورت خروج روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول، کیلیان امباپه که با تیم ملی فرانسه برنده جام جهانی 2018 شد، می‌تواند خط حمله لیورپول را بهبود بخشد؛ بشرطی که فیرمینو از تیم خارج شود و او جایگزین فیرمینو شود.

مورفی فکر می کند که فیرمینو قابل فروش است ولی به راحتی و به هر قیمتی نباید اجازه فروش او را داد. او در مصاحبه اخیر در جواب این سوال که آیا می توانید مهاجمی دیگر داشته باشید که به اندازه فیرمینو گل بزند؟ پاسخ داد:

بله


آیا آنها به همان اندازه فیرمینو به تیم کمک می کنند و به انسجام تیم بهبود میبخشند؟

شاید نه. فیرمینو یک نوع مکمل زیبا برای سیستم لیورپول است و استاد نحوه بازی با دو بازیکن دیگر در خط حمله لیورپول است.


آیا این تغییرات انجام می‌شود؟

یورگن کلوپ همچنان تاکید دارد که خط هجومی تیم باید تقویت شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید