| |

سیمئونه: همه چیز در فوتبال قابل بحث است و همه تلاش می‌کنند تا با آنچه که دارند بهترین کار را انجام دهند.

به گزارش فوتبال۷۲۴ چولو سیمئونه اخبار اتلتیکو را قبل از بازی روز سه‌شنبه مقابل منچستریونایتد که در آن مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام می‌شود، مرور کرد.

سیمونه درباره پیروزی در انگلستان

🎙آنها بازی های متفاوتی هستند، ما از اهمیت حریفی که قرار است با آن روبرو شویم و خطراتی که آنها در محیط خود دارند می دانیم، اما مطمئن هستیم.

ژائو فلیکس در خط حمله

🎙او آنچه را که تیم نیاز دارد برآورده می‌کند. دفاع ما از جلو شروع می‌شود. او بسیار خوب، مشتاق و خوشحال است.

سیمونه درباره ریکاوری بازیکن

🎙”آنهایی که تناسب اندام دارند،دربازی خواهند بود.”

سیمونه درباره بازی

🎙وقتی تیم به فشار شدید می رسد، مشکلاتی را ایجاد می کند.»

سیمونه درباره خط هافبک

🎙به دلیل ویژگی های آنها و ویژگی هایی که ما داریم، من یک بازی پویا، با تغییرات و فشار زیاد از آنها در ابتدای بازی را تصور می کنم. ما همچنین سعی خواهیم کرد از ضدحمله استفاده کنیم.”

سیمونه درباره مشکلات فصل

🎙این یکی از پیچیده‌ترین فصل‌ها است، ما به دنبال جایگزین‌هایی هستیم و شک ندارم که دربازی باید به دنبال آن‌ها باشیم. ما چیزهایی برای حل کردن داریم.»

سیمونه درباره پی اس جی

“چیزی برای گفتن ندارم”.
“در فوتبال، همه چیز قابل بحث است و هر مربی با بازیکنانی که ملاقات می کند سعی می کند بهترین ها را به باشگاهی که در آن کار می کند ارائه دهد. ما سعی می کنیم آن را تولید کنیم و مدیریت کنیم.

چه بازی ای را تماشا می کنی؟

🎙ما باید بسته به اتفاقی که می افتد آن را حل کنیم. مسابقه با ویژگی هایی که داریم می تواند متناوب باشد. آنها ضدحمله هم دارند، ما می توانیم صبر کنیم و ضدحمله داشته باشیم، که داریم، یا فقط منتظر بمانیم. این یک بازی پویا در استادیومی فوق‌العاده خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید