| | | |

شایعات نقل و انتقالات فوتبال : چلسی به دنبال ترشتگن و ورنر در لیورپول

در پی آخرین نمایش های عالی برای شفیلد یونایتد در برابر نورویچ سیتی در روز شنبه، گزارش شده که دین هندرسون، دروازه بان قرضی شفیلد یونایتد، به بازیکنان تیم گفته است که باشگاه اصلی او، منچستریونایتد، فصل آینده وی را برای بازی در تیم اول، تضمین کرده است. اگرچه، لزوماً به عنوان جایگزین دخیا نیست. اگر این دروازه بان اسپانیایی در اولدترافورد بماند و مناسب تیم باشد، ممکن است هندرسون در برامال لین بماند. در همین راستا هم، گزارش ها در مطبوعات امروز حاکی از آن است که چلسی دوست دارد این دروازه بان 22 ساله را به استمفورد بریج بیاورد. با توجه به اینکه آینده کپا آریزابالاگا تحت نظر فرانک لمپارد مطمئن نیست و از طرفی هم چلسی اعلام کرده است که علاقمند به جذب ترشتگن، دروازه بان بارسلوناست. حال باید ببینیم که مرد آلمانی به خروج از نیوکمپ تحریک می شود یا خیر!

دفاع مرکزی تاتنهام، یان فرتونگن، قرارداد وی تابستان با این باشگاه به پایان می رسد و بازیکن آزاد محسوب می شود. اینتر علاقمند است تا به او پیشنهادی دهد که رد کردن آن برای یان سخت باشد.

شنیده ها در ایتالیا حاکی از آن است که روبرتو مانچینی سعی دارد که اوبامیانگ را وسوسه کند تا از امارات به سن سیرو بیاید.

همچنان تلاش های جان استونز برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم منچسترسیتی به بن بست خورده است و می تواند به کمک مربی سابق باشگاه فعلی خود، میکل آرتتا در آرسنال بپیوندد که بتواند نقش مهمتری را در دفاع آرسنال، برای کسی با استعدادهای او ایفا کند. همچنین آرتتا به حضور هنریک مخیتاریان در تیم، بعد از پایان قرارداد قرضی او در رم فکر می کند.

بورنا باریسیچ که در این فصل برای رنجرز به عنوان دفاع چپ بازی کرده است، طبق گفته نماینده خود، ایبروکس، تیم را تابستان ترک خواهد کرد. با باقی ماندن بیش از سه سال از قراردادش، بازیکن کروات 22 میلیون پوند برای انتقال به تاتنهام، ارزش گذاری شده است.

کاکارون گفت:

رنجرز نمی تواند بورنا را بعد از فصلی که گذراند، حفظ کند. حتی اگر او به تازگی قرارداد جدیدی امضا کرده باشد. اولویت بورنا در حال حاضر رنجرز است. او تحت مدیریت استیون جرارد پیشرفت قابل توجهی در این فصل داشته است.

گفته می شود که این مدافع 27 ساله در ایتالیا هم مشتری دارد. این در حالیست که هم رم و هم میلان با علاقه به وضعیت او را بررسی می کنند.

آلن سن مکسمین با داشتن بازی های پراکنده، اما اغلب مؤثر به عنوان بال هجومی نیوکاسل، می خواهد که به اورتون برود. نیوکاسل که تابستان گذشته 16.5 میلیون پوند برای آوردن این فرانسوی از نیس به سنت جیمز پارک پرداخت کرد، می تواند امیدوار باشد که برای بازیکنی که تحت تعقیب کریستال پالاس است دو برابر هزینه اش را دریافت کند. انتظار می رود که ویلفرد زاها تابستان امسال سلهارست پارک را ترک کند، بنابراین روی هاجسون سعی دارد تا جایگزینی برای مهمترین بازیکن تیمش است، پیدا کند.

و سرانجام، شایعه ای که بشدت سر زبان هاست. تیمو ورنر یک هدف بلند مدت برای لیورپول باقی مانده است، با انتشار گزارش روزنامه آلمانی بیلد قهرمان لیگ برتر، ممکن است تابستان امسال با وی قرارداد امضا کند و سپس یک فصل دیگر قبل از آوردن او به مرسی ساید، به بوندسلیگا برگرداند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید