گالیانی
| | | |

طرح انقلابی گالیانی برای فوتبال، برگزاری غیر همزمان فصل جاری و تغییر تقویم لیگهای اروپایی برای دو سال

آدریانو گالیانی ادعا کرده است “اگر مسابقات قهرمانی این فصل به پایان نرسد، فوتبال منفجر خواهد شد.” و می گوید “اجباری نیست که لیگ های مختلف اروپا هم زمان به پایان برسند”.

مدیرعامل سابق میلان پس از شیوع ویروس کرونا موسوم به کووید 19، از فوتبال خواسته است تا منتظر بماند و “در شرایط امن” به زمین بازگردد.

رئیس مونزا تأکید کرد که لیگ ها ی اروپا همه جدول های زمانی مختلفی خواهند داشت و ادعا کرد بی فایده است که اصرار بر پایان دادن به مسابقات به صورت همزمان داشته باشیم.

گالیانی به گازتا دلا اسپورت گفت:

“شما نمی توانید بازی ها را از سر بگیرید، و باید اینکار را در شرایط امن انجام دهید. من این اصرار برای بازگشت سریع به زمین برای اتمام این فصل و شروع فصل جدید در ماه سپتامبر را درک نمی کنم، هنگامی که ما هنوز درگیر شیوع گسترده این بیماری هستیم.”

“در حال حاضر، ما نمی دانیم که چه می شود. دولت طبق نظر جامعه علمی زمان مناسب را اعلام خواهد کرد و فصل جاری می تواند هر زمانی به پایان برسد.”

“مسابقات آلمان ممکن است زودتر آغاز شود و ایتالیا از نظرنقطه اوج شیوع ویروس از انگلیس جلوتر است. اجباری نیست که همه لیگها به طور هم زمان انجام شوند. مسابقات باید در زمین به پایان برسد زیرا این قانون ورزش است و به دلیل اینکه رویه ورزشی باید حفط شود.”

“بدون بازگشت بازی ها، سری آ رقمی 600 میلیون یورویی را از دست می دهد، بدون محاسبه سهم حدودا 400 میلیون یورویی که تیم های شرکت کننده در جام های اروپایی به دست می آورند.”

“اگر مسابقات قهرمانی این فصل به پایان نرسد، فوتبال منفجر خواهد شد.”

آدریانو گالیانی پیشنهاد کرده است “مانند آمریکای جنوبی” عمل کنند و قهرمانی آینده را در سال تقویم بعدی تکمیل کند.

وی به گازتا گفت:

“به مدت دو سال، مانند آمریکای جنوبی، مسابقات را در تقویم سالیانه میلادی انجام دهید. فصل 2020-21 می تواند در فوریه 2021 آغاز شود، و فصل بعد از آن هم به صورت مشابه در سال بعد.”

“پس از این دو سال، شما می توانید به سیستم قدیمی برگردید، اما من مطمئن هستم که طی دو سال متقاعد خواهیم شد که این یک راه حل خوب است. در ماه جولای و آگوست، تماشای بازی ها در شب بسیار عالی خواهد بود. فکر می کنم حتی تماشاچیان بیشتری هم خواهیم داشت.”

“فیفا جام جهانی 2022 را به پایان سال منتقل کرد. ما باید با قهرمانی اروپا و کوپا آمریکا در سال 2021 همین کار را انجام دهیم.”

“شما همچنین می توانید یورو 2021 را در تابستان برگزار کنید و لیگها را قطع کنید، و بعد از برگزاری یورو، لیگها را از سر بگیرید.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید