لیورپول به دنبال ستاره سابق تیم رقیب

به گزارش فوتبال724 به نقل از وبسایت ترنسفرمارکت لیورپول یکی از تیمهایی است که آرون رمزی هافبک یوونتوس را شدیدا زیر نظر دارد، پس از آنکه مرد ولزی فصل سختی را با قهرمان ایتالیا پشت سر گذاشت، حالا به جدایی از یوونتوس نزدیک شده است.

مصدومیتهای پشت سر هم و عدم تطبیق با ترکیب ساری باعث شده آرون رمزی فقط 12 بار در این فصل به زمین برود. او از زمان انتقال آزاد خود چهار گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است.

رمزی بازیکن اثبات شده لیگ برتر است. او در زمان حضورش در آرسنال 65 گل زده و 371 بازی انجام داده است. وی تا تابستان سال 2023 با یوونتوس قرارداد دارد.

اعتقاد بر این است که یوونتوس می خواهد رمزی را حفظ کند، زیرا او نظر تکنیکی و سبک بازی برای یوونتوس کارایی دارد . این گزارش همچنین ادعا می کند که منچستر یونایتد ممکن او را در معامله پل پوگبا و یوونتوس داخل کند.

آرون رمزی ایده آل برای یورگن کلوپ

آرون رمزی از یوونتوس در جریان گرم کردن پیش از بازی گروه D لیگ قهرمانان بین لوکوموتیو مسکو و یوونتوس که در تاریخ 6 نوامبر 2019 در RZD آرنا در مسکو ، روسیه برگزار شد.

رمزی با قرار گرفتن در کنار جردن هندرسون یا فابینیو، خط هافبک ایده آلی برای کلوپ است. دلیلش این است که او در لیگ برتر باتجربه است و همچنین بسیار پر تحرک در میانه زمین است.

مشابه واینالدوم، رمزی بیش از حد در پیشروی و به ثمر رساندن گل یا ایجاد شانس برای دیگران مهارت دارد. با جدا شدن آدام لالانا از باشگاه، رمزی می تواند جایگزین ایده آل باشد.

بی بی سی اسپورت ادعا می کند حقوق او در هر هفته 400000 پوند است که این میتواند مشکلاتی را در راه جذب وی به وجود آورد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید