دوگاری
| | | | |

کریستف دوگاری : رئال مادرید به پوگبا نیاز دارد، تیم آنها پیر شده است

فوتبال724– کریستف دوگاری مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه و هم بازی زین الدین زیدان در تیم قهرمان سال 1998، در مورد هم وطنش پل پوگبا و شایعات پیرامون رفتنش به رئال مادرید صحبت کرد.

کریستف دوگاری در مصاحبه با آر ام سی اسپورت گفت:

همه ما مشاهده كردیم كه تیم رئال کمی پیر شده است. این تیم مشكلاتی در زمینه طراحی حمله و تعامل بین خطوط دفاعی و هافبک دارد.

پوگبا می تواند این کار را انجام دهد. او بازیکنی است که می تواند گل بزند و گل بسازد. برای من، او بازیکن ایده آل است. آنچه رئال مادرید در میانه میدان لازم دارد را پوگبا تامین می‌کند.

وی ادامه داد:

یک سال گذشته برای او دشوار بوده است، مصدوم شد و تیمش عملکرد خوبی نداشت، اما او هر بار که به زمین رفته است به سرعت توانسته به بالاترین سطح برگردد. اگر زیدان شیفته بازی او است دلیلی ندارد که یک سال دیگر صبر‌ کند.

زیدان در گذشته سعی کرده است در نقل و انتقالات با اظهارنظرهایی درباره پوگبا نظر او را جلب کند. برنده جام جهانی 1998 قبلا آمادگی خود را برای جذب پوگبا اعلام كرد و از شانس امضای قرارداد با پوگبا استقبال کرده است.

سرمربی بلانکوس در مارس 2019 گفت:

من واقعاً پوگبا را دوست دارم و شما آن را می دانید. من او را خیلی خوب می شناسم، او یک بازیکن متفاوت است و به دلیل مهارت هایش می تواند چیزهای زیادی را ارائه دهد. او می داند چگونه حمله کند و دفاع کند.

با این حال، او بازیکن من نیست. او برای یونایتد بازی می کند و ما باید به آن احترام بگذاریم. او همیشه می گوید مادرید را دوست دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید