سانچو منچستر
| | | | | | |

هارگرویز : سانچو در منچستر یونایتد می تواند توپ طلا را ببرد، در حد نیمار و ام باپه است

جیدون سانچو ستاره دورتموند توسط ستاره سابق سرخ ها با بزرگان جهان مقایسه شده است.

فوتبال724– اوون هارگرویز هافبک سابق شیاطین سرخ، سانچو جوان را با رونی، نیمار و ام باپه مقایسه کرده، و معتقد است که سانچو می تواند در منچستر یونایتد موفق به کسب توپ طلا بشود!

سانچو پدیده دورتموندی ها مدتی است که به شیاطین سرخ لینک شده است. اگر چه هر باشگاهی به دنبال سانچو است، ولی قطعا این انتقال معامله ارزانی نخواهد بود.

سانچو 20 ساله 31 گل در 91 بازی برای دورتموند از سال 2017 به ثمر رسانده است.

سانچو پیش از این در سطح های مختلف آکادمی های باشگاه های منچسترسیتی و واتفورد بازی کرده، اما طبق گزارش ها، منچستریونایتد یکی از چندین باشگاه آماده برای امضای قرارداد با وینگر انگلیسی در تابستان امسال است.

به گفته هارگرویز این ترانسفر می تواند برای منچستر یک تغییر (نسبت به بازیکنان حال حاضر) باشد. همچنین می تواند برای سانچو هم نقش مهمی را ایفا کند.

هارگرویز در مصاحبه با بی تی اسپورت گفت:

جیدون سانچو با سبک بازی خودش آشناست و خودش باید بهترین تصمیم را برای خودش بگیرد. اما یونایتد گروه بسیار خوبی برای بازیکنان جوان دارد و هر بازیکن جوان و خوبی مشتاق است عضوی از این گروه باشد.

در حال حاضر لیورپول و منچستر سیتی از بقیه تیم های لیگ بهتر عمل میکنند. ولی یونایتد هم هنوز می‌خواهد برگردد و به رقابت با آنها بپردازد. قطعا جذب بازیکنانی مثل سانچو کمک خوبی به یونایتد برای بازگشت می کند.

او شهر منچستر را خوب میشناسد چون که قبلا در منچستر بوده و برای سیتی بازی می کرد. به هرحال هر تیمی که موفق به جذبش بشود خیلی خوش شانس خواهد بود.

میدانم که سانچو قیمت بالایی دارد، اما او بازیکنی با پتانسیل بالا برای دهه بعدی هست و قطعا به بازیکنی خاص تبدیل می شود.

خبرنگار: “سانچو می تواند توپ طلا کسب کند؟”

هارگرویز:

بله. شانسی که او دارد خارج از آمار و ارقام است. عملکردی که اون تا به حال داشته حیرت انگیز است!

هارگرویز در ادامه اظهار داشت که معتقد است سانچو نیازی ندارد برای به وفق پیدا کردن با منچستر تلاش کند. زیرا او، از قبل بازیکنی نام آشنا با سطح بازی بالایی است. او در ادامه گفت:

بیشتر مردم فکر می‌کنند که بازیکنان جوان زمانی را برای پیشرفت نیاز دارند. اما اگر به بازیکنانی مثل سانچو و رونی توجه کنید، افراد بزرگ و فوق العاده، این را فهمیدند. (اشاره به ستاره شدن در زمان بسیار کم)

فوتبال امروزه بسیار ساختاری و فنی است که جوانی مثل سانچو می‌تواند با سبک بازی منحصر به فرد خودش و با خلاقیت بالایی که دارد بازی کند. پیش بینی کردن حرکات او در بازی بسیار سخت است.

معمولا وقتی فوتبال نگاه می کنید، میدانید چه اتفاقی رخ خواهد داد، در حالیکه جیدون تقریبا همانند نیمار در زمین عمل می‌کند.

سانچو هم بازیکنی بسیار با ارزش است؛ زیرا او وقتی تیم عقب نشسته میتواند کارهای متفاوتی انجام دهد، وقتی تمامی فضاها بسته است او میتواند به راحتی فضای خالی را پیدا کند.

فکر میکنم مثل رونی، سانچو را در وسط زمین قرار بدهید. فرقی نمیکند در کدام لیگ یا کدام کشور، جیدون در آنجا شکوفا خواهد شد.

من بازی دورتموند و پی اس جی را کاملا بررسی کردم و سانچو بهتر از هر کس دیگری در زمین بود. حتی کیلیان و نیمار. سطح او خارق العاده است و وی در موقعیت سازی و گل زنی شکوفاست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید