| |

مصاحبه آلگواسیل سرمربی تیم سوسیداد قبل از بازی رئال سوسیداد مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا شب دو تیم رئال سوسیداد و اینترمیلان به مصاف هم خواهند رفت ایمانول آلگواسیل سرمربی تیم سوسیداد در مصاحبه پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

 

ایمانول آلگواسیل به خوبی پتانسیل اینترمیلان را می‌داند، اما معتقد است که رئال سوسیداد باید مانند همیشه در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان، تیم شجاعی باشد، حتی بیشتر از آن که جلوی هواداران خود بازی کند.

 

سرمربی اوریو معتقد است که اگر بازیکنانش در سطحی که می توانند باشند، رقابت های رو در رو خواهند داشت و حتی شانس برد خواهند داشت.

 

ایمانول چند ماه پیش گفته بود که تیم رئال هنوز برای بازی های سطح بالای اروپایی آماده نیست. آیا در حال حاضر آماده اید؟

 

🎙بیایید فردا را ببینیم. این مربوط به امروز نیست، بله و فردا نه، هر روز بله است، چه مادرید، چه اینتر یا ختافه. روزی که تیم نه تنها برای بازی برگشت، بلکه برای بقیه لیگ واکنش نشان داد.

 

از او پرسیده شده است که آیا تیمش به سبک معمول خود وفادار خواهد بود یا چیزی را تغییر خواهد داد،

 

🎙”مهم نیست. آنها آنقدر پتانسیل دارند که مهم نیست. مطمئناً تیم های زیادی مقابل اینتر بازی کرده اند، بدون اینکه به آنها فضا داده شود و سقوط کرده اند و بالعکس. به همین دلیل آنها 13 گل زدند و یک‌گل خوردند

 

او نظر خود را در مورد ایتالیایی ها ادامه داده است.

 

🎙”به همین دلیل، من در مورد نقاط قوت که بسیار زیاد هستند صحبت نمی کنم. ما باید خودمان باشیم، زیرا می دانیم که در مقابل خود نایب قهرمانی را داریم، که شایسته است، و تیمی که شروع به شکست همه افراد کرده است.

 

با وجود این، ایمانول در مورد واقعیتی که باید دیده شود واضح است.

 

🎙”بازی در خانه، با هزینه هایی که برای ما داشته است، با بسیاری از بازیکنانی که از دوران جوانی با آنها زندگی کرده ام، ما کاملاً واضح هستیم که باید از آن لذت ببریم، اما نه برای دیدن آنچه اتفاق می افتد، بلکه برای رقابت و پیروزی به زمین برویم. بسیار خوب هستند، اما اگر به سطح خود برسیم، به رقابت خواهیم پرداخت و اگر رقابت کنیم، می توانیم به پیروزی نزدیک شویم.

 

ایمانول معنی رفتن از لیگ اروپا به لیگ قهرمانان را برجسته کرده و به گروه ارزش داده است

 

🎙. “جهش بسیار بزرگی است. ما باید با امید بردن به میدان برویم، اما با آگاهی از اینکه چه کسی در مقابل خود داریم، در این مورد نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و نامزد قهرمانی در لیگ ایتالیا.” که سال گذشته پیروز نشد زیرا “ناپل قهرمان شد. و آنها بنفیکا، یکی دیگر از رقبای گروه را کنار گذاشتند، بنابراین ما سختی گروه را می دانیم، شاید برخی آن را اینطور نبینند.”

 

در نهایت، انتظار دیدن یک جو عالی را در جایگاه های آنوئتا داشته باشید. او آرزو کرد:

 

🎙 “همه ما سال گذشته آن را در ورزشگاه المپیک رم تجربه کردیم. هوادارانی که از اینجا بودند به من گفتند که جو عالی است، امیدوارم ایتالیایی هایی که فردا می آیند همین را در مورد گیپوزکوایی ها بگویند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید