| | | |

عربستان سعودی “بزرگترین پیشنهادی که تا به حال به یک بازیکن فوتبال پیشنهاد شده” برای جذب لیونل مسی از پاری سن ژرمن ارائه کرده است

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نظر می رسد لیونل مسی (35 ساله) تابستان امسال پس از سفر به عربستان سعودی برای انجام تعهدات قراردادی خود به عنوان سفیر گردشگری در این کشور، پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.

 

 

اکیپ فرانسه اکنون گزارش می دهد که قهرمان آرژانتینی جهان ممکن است زمان بیشتری را در این کشور خلیج فارس سپری کند.

 

همانطور که توسط L’Équipe گزارش شده است، مسی پس از تابستان در PSG باقی نخواهد ماند. در حالی که آینده این بازیکن در باشگاه لیگ 1 نامشخص بود، سفر غیرمجاز مسی به عربستان سعودی که منجر به تعلیق شده است، به این معنی است که PSG گزینه تمدید قرارداد او را تا یک سال دیگر فعال نخواهد کرد.

 

بنابراین مسی در بازار خواهد بود و طبق گزارش L’Équipe، انتقال به عربستان سعودی در حال حاضر محتمل ترین گزینه است. کشورهای حاشیه خلیج فارس در حال آماده سازی «بزرگترین پیشنهادی است که تا به حال به یک بازیکن فوتبال پیشنهاد شده است». این قرارداد برای «چند سال» ادامه خواهد داشت.

 

پیشنهاد انتقال به عربستان سعودی حتی قبل از درگیری دیروز با باشگاه فعلی مسی، توسط اطرافیان مسی جدی گرفته شد.

 

رومن مولینا گزارش داده است که تیم الهلال عربستان به دنبال جذب مسی خواهد بود و این شانس را دارد که بار دیگر با کریستیانو رونالدو که برای رقبای داخلی النصر بازی می کند، روبرو شود.

همچنین گزینه پیوستن به تیم MLS اینتر میامی، متعلق به دیوید بکهام، وجود دارد، اما این پیشنهاد در حال حاضر در موقعیت ثوی نیست. در حالی که بارسلونا مایل به انجام یک معامله است، تیم لالیگا لزوماً توانایی مالی برای انجام این کار در تابستان را ندارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید