امباپه مادرید
| | | | | |

فابیو کاناوارو و اونای امری معتقدند کیلیان امباپه باید به رئال مادرید برود

فوتبال724– فابیو کاناوارو که با لوس بلانکوس به عنوان بازیکن، دو قهرمانی در لالیگا را به دست آورده، گفت که امباپه می تواند ادامه دهنده راه کریستیانو رونالدو در رئال مادرید باشد.

مربی فعلی گوانگژو چین به آ اس گفت:

رئال مادرید به بازیکنانی مانند ستاره جوان فرانسه، امباپه نیاز دارد که بتواند از پله های ترقی را مانند کریستیانو رونالدو در رئال طی کند.

این طبیعی است که مادرید می خواهد با او قرارداد امضا کند، اما باید در نظر گرفت که صاحبان پاری سن ژرمن به پول احتیاج ندارند. آنها بلندپرواز هستند و می خواهند لیگ قهرمانان را بدست آورند.

رئیس باشگاه پی اس جی شخصی است که می خواهد برنده شود، من آنها را خوب می شناسم و آنها برای نگه داشتن امباپه با چنگ و دندان تلاش خواهند کرد.

سرمربی پیشین آرسنال، اونای امری همچنین فکر می کند که امباپه باید برای رفتن به برنابئو، پارک دو پرنس را ترک کند.

مربی اسپانیایی معتقد است که در صورت تصمیم گیری برای انجام این انتقال، برنده جام جهانی استعداد ایجاد یک دوره طلایی در مادرید را دارد.

امری ، مربی پیشین آرسنال، به آ اس گفت:

البته او توانایی ثبت یک دوره طلایی در مادرید را دارد.

توصیه کنم که او در کدام لیگ بازی کند؟ وقتی من در فرانسه بودم، دوست داشتم او در آنجا حضور داشته باشد زیرا از آن لذت می بردم. وقتی به انگلیس رفتم، دوست داشتم او در لیگ برتر بازی کند.

و اگر به اسپانیا برگردم، می خواهم او در آنجا باشد.

نگاه کنید، مطمئناً چیزهایی در پاریس وجود که شما را ارضا می کند و شاید چیزهایی وجود نداشته باشد، و ممکن است در رئال مادرید نیز همین گونه باشد.

امباپه با پاری سن ژرمن موفق به کسب سه عنوان قهرمانی لیگ 1، یک کاپ فرانسه و یک کاپ لیگ فرانسه شده است.

وی در 33 بازی در تمامی رقابت ها در این فصل 30 گل به ثمر رسانده است، که بعد از آن مسابقات فوتبال فرانسه به دلیل بیماری همه گیر کرونا لغو شد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید