| |

لوئیس سوارز : کفش طلاهای من با ارزشترین دست‌آورد فوتبالی است

به گزارش فوتبال۷۲۴ لوئیس سوارز پیش از جدایی از بلوگرانا و پیوستن به اتلتیکو مادرید ، آشکارا ناراحتی خود را از نحوه برخورد بارسلونا در تابستان 2020 ابراز کرده است.

مهاجم اروگوئه ای پیش از رقابتهای 2020/21 با لوس روبیلانکوس قرارداد بست و تیم دیگو سیمئونه را برای قهرمانی در لالیگا برای اولین بار از سال 2013/14 راهنمایی و کمک کرد.

سوارز به TVE1 گفت: 🔻

“بله [من به کارما اعتقاد دارم].”
“کارما ، سرنوشت ، این است که شما را تحقیر می کنند. من فراموش نکرده ام که سال گذشته در پیش فصل [بارسلونا] من را به تنهایی به تمرین فرستاد تا عصبانی شوم ، و من [با وجود این] به عنوان بازیکن حرفه ای بودم.

 

سوارز از خاطرات تلخش در فصل آخر شد. بارسلونا می‌گوید🔻

 

“من یک حرفه ای بودم و هر روز بدون تنبلی کردن تمرین می کردم زیرا این کاری است که من باید انجام دهم ، زیرا من چنین هستم و سرنوشت سرانجام خود را خواهد داشت.”

 

سوارز در ادامه تاکید کرد که در هر باشگاهی که در اروپا حضور داشته است ، رهبر بوده است .او می‌گوید کفش طلای او ارزشمندتر از هر جایزه ای است.

سوارز افزود: 🔻

 

“من آن را دوست دارم ، دوست دارم این مسئولیت را بر عهده بگیرم.”

“[من بازیکنی هستم] که برای حضور در جمع نخبگان فوتبال بسیار جنگیده است و از نظر آماری این راه سخت را کسب کرده ام.

او درباره کفش طلا گفت 🔻

“برای من، این یک جایزه فردی نیست که آنها بخواهند با رای دادن به من بدهند!.”من همیشه این را می گویم: من در دوران کریستیانو [رونالدو] و لئو [مسی] دو کفش طلا گرفتم و باید افتخار کنم زیرا از نظر تعداد آنها را شکست دادم ، نه این که مردم به من رای دادند و این ارزش زیادی داردمن زمانی که لئو در بارسلونا حضور نداشت مسئولیت آن را بر عهده گرفتم. ما مقابل رئال بازی کردیم و من بدون لئو سه گل به ثمر رساندم.
“در لیورپول موارد مشابهی وجود داشت که [استیون] جرارد ، که معیار ، اسطوره برای ما بود ، آنجا نبود.”در آژاکس من کاپیتان 21 یا 22 ساله بودم. من مجبور بودم شرایطی را تجربه کنم که برای آنها بسیار ارزش قائل هستم.”من باید افتخار کنم ، و به باشگاهی مانند اتلتیکو آمدم و بسیاری از مردم معتقد بودند که من قبلاً در نقل قول در حال افت بودم.

 

یوارز می‌گوید رفتنش به اتلتیکو برای پیشرفت است 🔻

 

“این نشان دهنده بلندپروازی بود ، نه اینکه از پیروزی خسته شویم ، اینکه می خواهیم این باشگاه به رشد خود ادامه دهد و خوب ، سال گذشته ما چیزی منحصر به فرد دریافت کردیم.
همانطور که مربی گفت ، من مسئولیت منطقه حمله را بر عهده می گیرم ، اما از این مسئولیت نیز لذت می برم زیرا زندگی با این فشار خوب است. “

 

 

سوارز در مصاحبه با اسپورت ، درباره احتمال حضور ژاوی هرناندز ، هم تیمی سابق خود در بارسلونا ، جایگزین رونالد کومان در نیوکمپ صحبت کرد.

سوارز خاطرنشان کرد:🔻

 

به عنوان یک هوادار فوتبال و کارهایی که او به عنوان بازیکن انجام داده است ، فکر نمی کنم امروز ، فردا یا پس فردا زمان مناسبی برای هدایت بارسلونا باشد.”[ژاوی] باهوش است و سختی های باشگاه را می داند. او باید به وقتش خود به تیم برگردد.او هم تیمی های سابقی در باشگاه دارد که باید برای آنها تصمیم گیری کند و این کار دشواری خواهد بود. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید