| | |

مصاحبه کومان قبل از بازی اتلتیکومادرید و بارسلونا ، لالیگا

به گزارش فوتبال۷۲۴ گمانه زنی های زیادی درباره سمت رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا وجود دارد ، اما این سرمربی هلندی آرامش خود را حفظ کرده است.

 

کومان در بازی شنبه شب خارج از خانه در اتلتیکو مادرید روی نیمکت نخواهد بود زیرا دومین محرومیت خود را پشت سر می گذارد و تصور می شود که نتیجه باخت دیگر او را در تعطیلات فیفادی به اخراج می‌کشاند.

 

کومان در جریان کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه قبل از بازی گفت:🔻

 

“هیچ کس به من چیزی نگفته است. درست است که رئیس امروز صبح اینجا بود ، اما من او را ندیدم زیرا تیم برای بازی آماده می شد.”او چیزی به من نگفته است ، اما من گوش دارم ، چشم دارم و می دانم که بسیاری از چیزها به بیرون نشت می کند.”

 

کومان هنگامی که از او درباره کمبودهای بارسلونا سوال شد ، به ناتوانی آنها در تبدیل موقعیت ها به گل اشاره کرد.🔻

 

“در حال حاضر عدم تعادل وجود دارد. بازیکنان مهاجمی در حال بازگشت به تیم هستند.””ما به اندازه کافی بازیکن سالم نداریم. اتلتیکو قادر است یک شوت به سمت دروازه داشته باشد و به گل برسد. ما چهار شوت به سمت دروازه داریم و به گل نرسیده ایم. این تفاوت بزرگی است.”

کومان کمی جا خورد وقتی یکی از روزنامه نگاران از او پرسید که چه نمره ای به خود می دهد.🔻

 

من از دفاع از خودم خسته شده ام. هرکسی می تواند وضعیت باشگاه و تیم را تجزیه و تحلیل کند.ما تغییرات را در باشگاه پذیرفته ایم. من مطمئن هستم افرادی هستند که فکر می کنند این چیز خوبی است. من مطمئن هستم که افرادی هستند که فکر می کنند این بی احترامی است. دیگران فکر می کنند که این کار زمان می برد … یکی روز می خواهم در مورد آنچه فکر می کنم صحبت کنم. “

 

این احساس وجود دارد که این آخرین کنفرانس مطبوعاتی کومان به عنوان سرمربی بارسلونا بوده است ، این را می توان با پرسش در مورد بهترین دوران سرمربیگری او در چه زمانی نشان داد.🔻

 

“آیا من باید جواب بدهم؟ به نظر می رسد من در حال اخراج هستم. بهترین لحظه: امضای قراردادم. بدترین: رفتن [لیونل] مسی.

 

کومان در مورد اینکه آیا یک مربی دیگر می تواند بیشتر از این به تیم کمک کند ، مورد سوال قرار گرفت و او از این سوال چندان راضی به نظر نمی رسید.🔻

 

“من نمی دانم ، آیا من باید برای مربی دیگری صحبت کنم؟”اگر من یک کیسه پول داشتم ، مسی هنوز اینجا بود. و بازیکنان دیگری را برای بازی با سبک برتر فوتبال می آوردم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید