| | |

سیمئونه: اتلتیکو فشاری را حس نمی‌کند

سیمئونه: هیچ فشاری را روی اتلتیکو برای دیدار مقابل سویا حس نمی‌کند.

این بازی شبیه یک محک کلیدی برای هر دو طرف است تا به یکی از رتبه های ۴ تیم برتر دست یابند.

سیمئونه در کنفرانس روز جمعه گفت:

ما فشاری را حس نمیکنیم. ما هیجان زده ایم. هفتهٔ بزرگی در فوتبال است که میتوانیم به دنبال اهداف بزرگ باشیم.

اتلتیکو تیم متفاوتی در خانه و خارج از خانه است. بنابراین آنها خوشحال هستند که شنبه نقش میزبانی را ایفا می‌کنند.

دیگو سیمئونه در جواب به سوال خبرنگاری که به او راجع به اینکه اگر بازی در وندا متروپولیتانو باشد برای او متفاوت است، گفت:

آمار گویای همه چیز است. ما وقتی که در خانه بازی میکنیم قدرت بیشتری داریم. مجبوریم با شهامت و نیروی بیشتری بازی کنیم. وظیفه من به عنوان مربی این است که شرایط را بهتر کنم و ما همیشه به دنبال این هستیم که در خانه و خارج از خانه نتیجه بگیریم.

روخی بلانکوس در حال حاضر عضو ۴ تیم برتر لیگ نیست. بنابراین سیمئونه اهمیت هر بازی که بین حال و پایان شغل اوست را درک می‌کند.

سیمئونه در ادامه گفت:

از زمانی که به این باشگاه آمدیم، می‌دانستیم که هر بازی می‌تواند به منزله یک‌ فینال باشد. فردا ما کاری را انجام می‌دهیم که برای انجام آن آمده‌ایم.

اتلتیکو درست چند روز بعد از بازی با سویا باید با لیورپول در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی روبرو شود. اما‌ سیمئونه فقط به چالش فردای خود فکر می‌کند.

او در این مورد توضیح داد:

نگاه ما فقط به بازی فرداست. ما نیاز به یک اجرای قوی داریم. سویا به همان‌قدر که در خانه قوی است، خارج از خانه هم قوی است. آنها بازیکنانی مانند سوسو را دارند که کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند در حمله تفاوت‌ها را رقم بزند. اما‌ ما به بازی با آن‌ها میرویم و به این فکر میکنیم که بتوانیم به آنها ضربه بزنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید