|

مصاحبه آنجلوتی پس از پیروزی رئال مادرید بر شاختار ،لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته سوم دور‌گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و شاختار به مصاف هم رفتند ،تیم اسپانیایی با نتیجه پرگل ۵_۰ پیروز این رقابت بود

آنجلوتی بعد از بازی گفت 🔻

وینیسیوس بسیار خوب کار کرده است. کنار گذاشتن بازیکن سخت است زیرا همه خیلی خوب بودند. امروز همه خوب کار کردند ، خوب دفاع کردند و از لحظه اول روی مسابقه تمرکز کردند و از استراتژی فشار از ابتدا به خوبی استفاده کردند و این به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد.

آیا رودریگو برو مقابل بارسلونا بازی می کند؟🔻

️ خوب .. برای کسی که خوب کار می کند سخت است که روی نیمکت بنشیند.

 

آنجلوتی درباره مندی 🔻

 

مندی بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او خوب دفاع می کند ، حمله می کند ، پرس می کند و امشب عملکرد بسیار خوبی دارد. او خوب است و این مهم است.

 

آنجلوتی درباره تاکتیک تیمی گفت 🔻

 

بازیکنان بسیار مهمی روی نیمکت حضور داشتند. والورده تمرین نکرده است ، بقیه تمرین کرده اند. اما ارزیابی هایی وجود دارد که در چند روز آینده انجام می شود.

 

آنجلوتی درباره میانه میدان 🔻

 

️ لازم نیست در مورد این سه بازیکن (کاسمیرو ، کروس ، مودریچ) صحبت کنید که هر چیزی را که می توانند به دست آورند به دست آورده اند. آنها بلندپرواز و حرفه ای هستند و حرف زیادی برای گفتن ندارند.

آنجلوتی درباره بازی آینده و الکلاسیکو🔻

 

امروز ما مسابقه را ارزیابی می کنیم و من باید آن را در نظر بگیرم. بقیه (والورده ، کاماونگا ، آسنسیو) خوب بازی کردند و اینها ارزیابی هایی است که باید در روزهای آینده انجام دهم.
به والورده استراحت دادم چون شنبه شنبه از تیم ملی برگشت.
کروس پاس بسیار خوبی دارد و از فشار نمی ترسد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید