| |

مصاحبه اخیر کینگزلی کومان با جولیان مینارد از نشریه تله فوت

«ما می دانیم که ما شانس اول قهرمانی (در CWC) هستیم. اما به مدعی قهرمانی بودن عادت کرده ایم. ما با این شرایط هر روز زندگی می کنیم تا همیشه بهترین باشیم. این به یک سبک زندگی تبدیل شده است. ما این کار را می کنیم و دوست داریم.

ما واقعا می خواهیم لیگ قهرمانان را فتح کنیم. ما یک تیم بسیار خوب، مربی بسیار خوب، پیشکسوتان و بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم. ما یک تیمه عالی داریم، همه چیز داریم.»

Image

«لواندوفسکی در حال حاضر بهترین شماره 9 جهان، وحتی یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او شایسته توپ طلا بود، اما مشکلی نیست، او امسال برنده خواهد شد.»

کومان: «من خیلی رشد کرده ام. فکر می کنم الان در بهترین وضعیت فوتبالی خود هستم. بدنم را به خوبی می شناسم. قدم بعدی این است که بهترین بازیکن در پست خودم باشم.»

Image

درباره آینده خود:

«من هنوز راهی طولانی در حرفه خود دارم. شاید روزی بخواهم چیز جدیدی کشف کنم. دو سال از قراردادم باقی مانده است، فکر می کنم ما در حال حاضر بهترین تیم اروپا هستیم. همه چیز برای ماندن من مناسب است.»

«من می خواهم تابستان امسال در مسابقات یورو شرکت کنم. راستش را بخواهید، اگر فصلی مثل الان را ادامه دهم، نباید مشکلی وجود داشته باشد. من تشنه موفقیتم و می خواهم یک جام ملی کسب کنم.»

 

در مورد رقبای بایرن در یو سی ال:

«لیورپول، من سیتی و یوونتوس تیم های بسیار خطرناکی در لیگ قهرمانان هستند.»

پاریس سنت ژررمن؟

«شانس آنها کمتر نیست، اما من آنها را در لیست مدعیان قرار نمی دهم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید