| |

مصاحبه اولیور گلاسنر بعد از شکست دراماتیک تیم آینتراخت فرانکفورت مقابل بوروسیادورتموند

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته ۱۸ بوندسلیگا آلمان و اولین بازی رسمی سال۲۰۲۲ برای تیمهای آلمانی الیور گلانسر با  تیم آینتراخت فرانکفورت ،به مصاف  بوروسیادورتموند رده دومی رفت

این بازی برای دورتموند اهمیت بالایی داشت زیرا بایرن‌مونیخ بازی خود را باخته بود و درصورت پیروزی زنبورها بر فرانکفورت فاصله دورتموند با صدر جدول به شش امتیاز می‌رسید

بوروسیادورتموند در ابتدا با دریافت ۲گل عقب افتاد ولی با انگیزه بالا توانست ۳_۲پیروز این دیدار باشد

مربی آینتراخت، اولیور گلاسنر، به‌طور قابل‌توجهی ناراحت بود که  بریس رافائل سانتوس بوره به اندازه کافی خوب نبود که تیمش را به چهارین پیروزی متوالی برساند.

اولیور گلاسنر پس از بازی گفت: 🔻

“این بسیار تلخ است زیرا در این بازی تیم فرانکفورت را بسیار خوب و بهتر دیدم.”

اولیور گلاسنر همچنین هنگام بحث در مورد وقایع بازی گفت:🔻

“ما دیدیم که چه اتفاقی می افتد و سعی کردیم برای اصلاح آن اقداماتی انجام دهیم، اما مانند خرگوشی جلوی مار ، سعی میکردیم با احتیاط بازی کنیم.”

این چیزهای کوچک هستند که بازی های بزرگ را تعیین می کنند. من یک بازی برتر بین دو تیم را دیدم که حمله کردند. ما فرصت هایی داشتیم که بازی را 3-0 کنیم. گل 2-1 بعد از یک اشتباه فردی که در فوتبال اتفاق می افتد به دست آمد. یک انتقاد به بازی ما این است که بعد از 2-0 جلو افتادن خیلی منفعل بودیم. ما به جای اینکه جلو بازی کنیم به کوین تراپ پاس می دادیم. با این وجود، عملکرد خوبی بود و می‌توانیم نکات مثبت زیادی داشته باشیم. ما بر اساس این مسابقه کار خواهیم کرد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید