|

مصاحبه توماس توخل قبل از بازی سوپرجام آلمان بین بایرن مونیخ و لایپزیگ – ۲۰۲۳

فوتبال۷۲۴ – فردا قرار است سوپرکاپ آلمان بین دو تیم لایپزیگ و بایرن مونیخ برگذار شود.بایرن در تلاش بود تا امروز قرارداد هری کین را تمام کند تا بتپاند فردا از او در بازی استفاده کند ولی هنوز لوی مدیر عامل تاتنهام رضایت به این انتقال نداده است

 

توماس توخل در مصاحبه قبل از بازی در مورد قرارداد با هری کین گفت

 

🎙ما سخت روی آن کار می کنیم، اما تاکنون هیچ تصمیمی و توافقی وجود ندارد. و اگر توافقی صورت نگیرد، مربی نمی تواند در این مورد چیزی بگوید.”

 

‌توخل در در مورد موقعیت مهاجم

 

🎙 گزینه های زیادی وجود دارد. هدف ما ایجاد انگیزه در بازیکنانی است که داریم. زمان داریم، فصل تازه شروع شده است. فردا نیز تمرین خواهیم داشت.”

 

توخل درباره لایمر

 

🎙کنراد تا کنون هر بازی را شروع کرده و واقعاً کار خوبی انجام داده است. او بازیکنی پر از انرژی و اشتیاق است. او در خط هافبک برتری داشت و اعتمادی که به او شد را جواب داد. او شانس زیادی برای بازی فردا دارد. فردا حساسیت خاصی وجود خواهد داشت، زیرا قهرمانی مشخص خواهد شد. ما مشتاق پیروزی در این مسابقه هستیم. لایمر شانس خوبی برای بازی دارد.

 

توخل درباره ماتیاس تیل

 

🎙”او کار خود را به خوبی انجام می دهد. این ماتیاس بود که در دسترس بود، جایی که توماس مولر و اریک ماکسیم چوپو موتینگ حضور نداشتند. او از این مزیت استفاده کرد، او سخت کوش بود، او پیشرفت کرده است. هنوز برخی از اهداف و پایان ها وجود دارد که باید تمرین کند، او شانس زیادی برای بازی فردا دارد.” اما ما فردا تمرین داریم. همه بازیکنانی که قرار است بازی کنند شایسته آن هستند.”

 

توخل در مورد وضعیت بازیکنان

 

🎙توماس و چوپو سه جلسه تمرینی با تیم انجام داده اند، آنها سخت کار کرده اند و در حال حاضر مشکلی ندارند. اگر به همین منوال ادامه دهند، کاندیدای پیوستن به تیم هستند.

 

توخل درباره لایپزیگ و رقابت در بوندسلیگا

 

🎙”البته ما لایپزیگ را به عنوان رقیبی درکنار دورتموند و لورکوزن می بینیم. لیگ همچنین ثابت کرده است که تیم های غیرمنتظره ای وجود دارند که می توانند بدرخشند. اهداف ما کاملاً مشخص است، ما می خواهیم جام را ببریم و در لیگ قهرمانان اروپا خیلی پیشرفت کنیم. این خوب است. علاوه بر بازی های دوستانه قبلی، حساسیت خاصی نیز وجود دارد. امیدوارم بتوانیم از پس بردن انرژی که در حال حاضر در تمرین داریم به زمین فردا بر بیاییم.”

 

توخل در مورد پست دروازه بانی

 

وضعیت خیلی پیچیده است. ما به دنبال شخصی هستیم که پتانسیل و شخصیتی را داشته باشد که در اف سی بایرن شماره یک شود. کسی که مانوئل نویر را به عنوان شماره یک بپذیرد،البته زمانی که او به صورت کامل برگشت. شرایط زیادی وجود دارد، بنابراین بسیار پیچیده است. یان سومر از یک بند در قراردادش استفاده کرده است، پس شرایط فعلی اینگونه است، ما به دنبال دروازه بان هستیم، نامزدهایی وجود دارد، اما هنوز توافقی صورت نگرفته است، برای بازگشت مانو به تمرینات گروهی، سون اولرایش کافی نیست.

 

توخل درباره روند بهبودی مانوئل نویر

 

🎙”این یک عمل کوچک با هدف کاهش درد بود. از دید من، این حرکت درستی بود. اگر مانو احساس راحتی کند، بهبود ممکن است به سرعت اتفاق بیفتد. اما این فقط حدس و گمان است.”

 

توخل در مورد اهمیت سوپرجام

 

“سوپرجام به دلیل امکان انگیزه دادن به تیم و کسب نتایج مثبت از اهمیت بالایی برخوردار است. من برداشت های بسیار خوبی از تیم داشتم و می بینم که روحیه مثبت قوی دارد. هدف ما این است که با یک تیم خوب به میدان برویم. عملکرد در این مسابقه مهم است. ما خیلی می خواهیم برنده شویم. اما می دانیم که لایپزیگ هم به همان اندازه می خواهد. امیدوارم عزم ما نیز به همین ترتیب عالی باشد و بتوانیم از نظر کیفیت عالی باشیم.

 

چقدر از آمادگی ها راضی هستید؟

 

🎙”در حال حاضر بسیار راضی هستم. چند هفته است که در تمرینات روحیه خوب و کیفیت بالایی وجود دارد. کیفیت روی انرژی نیز تاثیر می گذارد. تیم به هم پیوسته است. من از اراده و کار سخت بسیار راضی هستم. اولین قدم ها انجام شده است. ما همچنین پیشرفت فردی داشته ایم. درست مانند آلفونسو که به نظر می رسد فعال تر شده است. تیم خیلی خوب عمل کرد. فردا کار تمام نمی شود، این یک گام مهم دیگر خواهد بود. رسد تیم هرگز متوقف نمی شود، این یک روندی که ما شروع کردیم.البته فردا ناامیدی برای بازیکنان خاصی وجود خواهد داشت که چه کسی بازی می‌کند، چه کسی روی نیمکت می‌نشیند و چه کسی جایگزین می‌شود. سپس باید آن را تأیید کنیم، چه کسی ناامیدی را فرو خواهد برد و انرژی مثبت را به همراه خواهد داشت. فعلاً من راضی هستم – و این باید فردا ثابت شود.”

 

توخل درباره آخرین تقابل با لایپزیگ

 

🎙”ان باژی در خاطره ها حضور دارد، زیرا آخرین بازی ما در خانه بود. ما چیزی برای تغییر در آنجا داریم. در آن زمان، ما درد زیادی را احساس می کردیم زیرا احساس می کردیم قهرمانی را از دست داده ایم. من اکنون تیم را در یک بازی می بینم. ما بازی های تدارکاتی سختی داشتیم و اکنون مستقیماً در سوپرکاپ مقابل لایپزیگ بازی می کنیم. البته می خواهیم مستقیماً پیروز شویم.”

 

توخل درباره اهمیت قرارداد کین چیست؟

 

“کار با چنین اولویت بالایی برای جذب او نشان می دهد که او چقدر برای ما مهم است. ما در تلاش هستیم تا کاپیتان انگلیس را از انگلیس خارج کنیم. این همه چیز را نشان می دهد. این یک معامله بزرگ است که ما روی آن کار می کنیم. البته هنوز هم تایید نشده است.”

 

توخل درباره جمال موسیاله

 

🎙”من جمال را خیلی دوست دارم. او بسیار با استعداد است و در مراحل مختلف تفاوت ایجاد می کند. ما از حضور او در اینجا بسیار خوشحالیم. او فردی آرام، متواضع و مودب است، این ترکیب عالی است. جمال هنوز جوان است و او فصل گذشته یک گل فوق‌العاده مهم به ثمر رساند. او فوق‌العاده مهربان و با استعداد است.”

 

آیا کین یک گزینه برای فردا خواهد بود

 

🎙”اگر… همه احتمالات ممکن است. اول از همه، مهمترین چیز این است که او بازیکن ما شود که در حال حاضر نیست. بنابراین، وظیفه من به عنوان مربی تمرکز روی بازی است. فشار اوردن به بازیکنانی که در اختیار داریم و زمانی که داریم برای آماده سازی مهم است زیرا هنو تمام نکرده ایم پس، فردا صبح هم تمرین می کنیم همه گزینه ها برای ما باز خواهد بود. اینکه چقدر از این فرصت ها استفاده کنیم بستگی به اتفاق امروز دارد. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید