هری کین پس از پیوستن به بایرن مونیخ: من همیشه به دنبال پیشرفت هستم و امدن به بایرن مونیخ گام درستی است

فوتبال۷۲۴ – بالاخره پس از کشمش بسیار زیاد و چندین هفته مذاکرات تاتنهام راضی به فروش هری کین با مبلغ۱۰۰ میلیون یورو به بایرن مونیخ شد.هری کین امروز در بایرن مونیخ معرفی شد و اولین مصاحبه خود را پس از این انتقال انجام داد

 

هری کین پس از انتقال :

 

🎙”من بسیار خوشحالم که اکنون بخشی از بایرن مونیخ هستم. بایرن یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است و من همیشه گفته ام که می خواهم به بازی ادامه دهم و خودم را در بالاترین سطح در حرفه ام ثابت کنم. بایرن مونیخ یک فرهنگ برنده شدن دارد و حضور در اینجا احساس بسیار خوبی است.”

 

می توانید کمی از اولین برداشت ها و احساسات خود برای ما بگویید؟

 

🎙بله، من واقعا هیجان زده هستم. مطمئناً روز شلوغی بوده است، اما من فقط برای آشنایی با مونیخ، تیم و مکان هیجان‌زده هستم. ما مشتاقانه منتظر آشنایی با هم تیمی ها، مربیان و مدیران فنی خود هستیم. بنابراین، در مجموع، بسیار خوشحالم که اینجا هستم.

 

وقتی به بایرن مونیخ فکر می کنید چه چیزی به ذهنتان می رسد؟

 

🎙”یک تیم بسیار بزرگ، تیمی که جام های زیادی را به دست آورده است، فرهنگ خوبی برای قهرمانی سال به سال دارد. بنابراین، وقتی کسی به بایرن مونیخ فکر می کند، به یکی از بهترین تیم های جهان فکر می کند.”

 

– استقبال مردم و مطبوعات از شما چگونه بود؟

 

🎙دیدن هواداران در فرودگاه، زمین تمرین و بیمارستان حس خاصی بود. این یک احساس جدید برای من است و یک احساس عالی بود. من نمی توانم صبر کنم تا با برخی از آنها آشنا شوم و توانایی خود را در زمین نشان دهم و امیدوارم گل بزنم و آنها را خوشحال کنم.

 

درباره تصمیمت برای پیوستن به بایرن

 

🎙 فکر می‌کنم بایرن مونیخ یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است و در طول دوران حرفه‌ای‌ام همیشه گفته‌ام که می‌خواهم به پیشرفت ادامه دهم و احساس کردم پیوستن به بایرن گام درستی برای فشار اوردن به خودم و آزمایش خودم بود.بایرن در بالاترین سطح است به همین دلیل است که من اینجا هستم و مشتاقانه منتظر این چالش هستم.

 

می توانید کمی در مورد اقدامات بعدی خود در بایرن مونیخ در چند روز آینده به ما بگویید؟ آیا قبلاً با توماس توخل صحبت کرده اید؟

 

🎙”ما مستقیماً در سوپرکاپ شرکت خواهیم کرد و امیدواریم تا دقایقی دیگر بازی کنیم. من به طور خلاصه با مربی صحبت کردم. صبح هم با تیم او ملاقات خواهم کرد. سعی می کنم هرچه سریعتر خودم را وفق دهم و به نتیجه برسم و هرچه سریعتر منطقه را بشناسیم. مهمترین چیز این است که روی فصل و آنچه می توانیم به دست آوریم تمرکز کنیم.”

“24 ساعت گذشته استقبال فوق العاده ای از من و خانواده ام در مونیخ به همراه داشت. از امضای قرارداد با چنین باشگاه بزرگی با چنین تاریخ شگفت انگیزی هیجان زده هستم. نمی توانم برای شروع کار صبر کنم. میا سان میا.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید