|

توماس توخل بعد از شکست بایرن مونیخ مقابل لایپزیگ در سوپرجام۲۰۲۳

فوتبال۷۲۴ – شب گذشته دو تیم لایپزیگ و بایرن مونیخ در سوپرجام۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر رفتند و تیم مارکو رز در یک بازی قاطع با نتیجه۳بر۰ بایرن را در شب ورود هری کین در دهم کوبید

 

بعد از مسابقه توماس توخل سرمربی تیم بایرن مونیخ گفت:

 

🎙به نظر می‌رسد این اجرا ادامه کامل فصل گذشته است، اما ما در مسیر کاملاً متفاوتی قرار داشتیم. تضاد بین عملکرد امروز ما و فرم و انرژی ما در بازی‌های دوستانه و تمرین بسیار زیاد است.

 

– هری کین برای آماده شدن به زمان نیاز دارد؟

 

🎙 او تمرین خواهد کرد و بازی خواهد کرد. او مقابل برمن شروع کننده است

 

آیا شرکت کین 30 دقیقه درست بود و آیا او آماده بود؟

 

🎙 “من برای او متاسفم اما او می خواست بازی کند، او آماده بازی بود و ما تصمیم گرفتیم چند دقیقه به او فرصت دهیم، چرا این کار را نکنیم؟ متاسفم، ما موقعیت هایی برای او ایجاد نکردیم اما او با ما کمک خواهد کرد.

 

آیا قبلاً چنین چیزی در حرفه شما رخ داده است؟

 

🎙”تا به حال هرگز اینقدر افت دائمی نبوده است، یا حتی نه آنچنان که یک نفر نتواند آن را احساس کند. واقعاً جدید است. فصل گذشته اینطور بود، زمانی که ما در حال تجزیه و تحلیل بودیم و گاهی اوقات نمی دانستیم قرار است چه اتفاقی بیفتد. و بدیهی است که ما به بازی برگشته ایم.” “این تردید امروز دوباره در تیم است، اما نمی دانم چرا و چگونه. هیچ دلیل عینی وجود ندارد که بتوانم از آن به عنوان توجیه استفاده کنم. این فکر من است، من نمی دانم چرا همه چیز اینگونه است.فردا تحلیل خواهیم کرد. ما صدها اشکال پیدا خواهیم کرد و همچنین برخی از اشکالات خوب را خواهیم یافت، اما آیا این همه جریان است؟ مطمئن نیستم که مشکل از تمرین است – ما هفته‌هاست که تقریباً با همان سیستم اصلی با یک تیم بازی می‌کنیم – این فقط جهت‌گیری نادرست به سمت مقصدی است که هدف ماست.

 

آیا کین برای یادگیری نحوه بازی با هم تیمی های جدیدش به زمان نیاز دارد؟

 

🎙 “امروز؟ هری ساعت 3 یا 4 صبح به رختخواب رفت، ما باید از او یاد بگیریم و او نیازی به یادگیری از ما ندارد. این به ما کمک زیادی می کند تا از این مشکل خلاص شویم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید