اولین کنفرانس خبری هری کین در بایرن مونیخ

به گزارش فوتبال۷۲۴ یک روز پس از شکست سنگین بایرن مونیخ مقابل لایپزیگ در سوپرجام آلمان تیم بایرن مونیخ به صورت رسمی در کنفرانسی از هری کین رونمایی کرد

 

در این کنفرانس ابتدا هری کین صحبت کرد :

 

هری کین درباره حضور در مونیخ

 

🎙”این یک تجربه عالی بود. اتفاقات زیادی افتاده است، بسیاری از چهره های جدید هستند. استقبال از خانواده ام و من به خصوص در بازی دیشب عالی بود. من خوشحالم که اینجا هستم و می خواهم به کار خودم برسم.”

 

چرا تاتنهام را ترک کردی؟هری کین

 

🎙 “من همیشه می خواستم پیشرفت کنم و محدودیت هایم را پشت سر بگذارم. می خواهم در لیگ قهرمانان اروپا باشم و هر سال برای قهرمانی بازی کنم. به همین دلیل به بایرن مونیخ آمدم، این یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است و این به من فرصت می دهد.

 

هری کین درباره چند روز گذشته

 

🎙 “چند روز گذشته سخت بود، برای من این اولین انتقال بزرگ من است. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. برای تاتنهام از جمله دنیل لوی بهترین ها را آرزو می کنم. اکنون اینجا هستم و امیدوارم بتوانم بهتر به تیم کمک کنم. “

 

هری کین درباره فوتبال آلمان و انگلیس

 

🎙 “من تمام زندگی ام را در انگلیس در لیگ برتر گذرانده ام و باید خود را با لیگ جدید و تیم جدید وفق دهم. تیم های شگفت انگیزی در این لیگ وجود دارند. همه انتظار دارند بایرن قهرمان شود. اما حریفان زیادی در این راه هستند، برای من این یک فرصت عالی است و من سعی خواهم کرد تا در اسرع وقت خود را وفق دهم.”

 

هری کین درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا در لندن

 

🎙 “طبیعی است که راه فینال کمی دور باشد، اما بودن در فینال لیگ قهرمانان در لندن عالی است. البته من نیز اینجا هستم تا با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان در لندن البته خوب است اما راه بسیار طولانی در پیش است.”

 

آیا تصمیمات شما تحت تاثیر بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن در سال 2019 قرار گرفت؟هری کین

 

🎙”بازی سختی برای ما بود. بایرن یکی از بهترین تیم های جهان است. اما این مسابقه روی تصمیم من تاثیری نداشت. بایرن باشگاه بزرگی است و من خوشحالم که اینجا هستم.”

 

هری کین درباره تصمیمش برای ترک تاتنهام

 

🎙واضح بود که تصمیم سختی خواهد بود. من 19 سال در تاتنهام هستم و باشگاه بخشی از قلب من است. احساس می کردم اکنون زمان مناسبی است. می خواستم جام های زیادی را ببرم. وقتی بایرن با من تماس گرفت. ، می دانستم که می خواهم این کار را انجام دهم.”

 

هری کین درباره تسلط به زبان آلمانی

 

🎙سرویوس من این کلمه را می دانم. البته سعی می کنم هر چه سریعتر زبان آلمانی را یاد بگیرم. من هم می خواهم فرهنگ اینجا را جذب کنم. من هفته‌ای چندین کلاس آلمانی خواهم داشت، این زبان دشوار است اما می‌خواهم آن را یاد بگیرم تا به خوبی ادغام شوم.”

 

هری کین درباره ملاقات با توماس مولر

 

🎙 “من دیروز با توماس ملاقات کردم. او پر انرژی است. او از من خواست که یک دور گلف بازی کنیم و ما به زودی این کار را انجام خواهیم داد. او یک رهبر، یکی از بزرگترین رهبران این تیم است. من مشتاقانه منتظر بازی با او هستم. “

 

هری کین در مورد مهاجرت به کشور دیگر

 

🎙 “من هرگز نخواستم کارم را بدون شناختن نقش و فرهنگ دیگری به پایان برسانم. توماس توخل نیز نقش مهمی داشت، او دیدگاه خوبی به من و تیم دارد. خانواده ام در همه چیز از من حمایت کردند و همیشه پشت من ایستادند. برخی کارها را باید انجام دهیم و به زودی یک بچه جدید خواهیم داشت. من واقعاً مشتاقانه منتظر او هستم.” بوندسلیگا آلمان از جمعه آغاز می شود.

 

تاریخ روی کفش شما به چه معناست؟هری کین

 

🎙”به زودی خواهید فهمید.”

 

 

هری کین درباره ارزش و فشار معامله

 

🎙 “من احساس مسئولیت می کنم، این خیلی زیاد است. سعی می کنم آن را جبران کنم. تمام تلاشم را در زمین بازی خواهم کرد. بایرن برای جشن گرفتن موفقیت های بزرگ پول می پردازد و این چیزی است که من هم می خواهم.”

 

هری کین در مورد روزهای گذشته

 

🎙”44 ساعت گذشته بسیار پر حادثه بوده است. من اکنون خوشحالم که اینجا هستم. دو روز پیش ما در لندن بودیم، بچه ها هنوز نمی دانند واقعاً چه اتفاقی می افتد. برای آنها کمی شبیه به تعطیلات است. براشون توضیح میدم. اونا هم اینجا همه چی رو قبول میکنن. همسرم همیشه از من حمایت کرده.” او میخواست خوشحال باشم. پس با هم تصمیم گرفتیم.

 

هری کین در مورد استقبال در بازی آخر

 

🎙 “تجربه بسیار خوبی بود وقتی که هواداران نام من را فریاد می زدند و تشویقم می کردند، استقبال خوبی بود. متأسفانه بازی خوب پیش نرفت. بدشانس بودیم که یک پنالتی را دریافت کردیم. فصل طولانی در پیش داریم.” اکنون خوشحالم که تمرین می کنم و تیم را می شناسم. از همه هواداران و بایرن مونیخ برای استقبال فوق العاده تشکر می کنم.”

 

هری کین درباره آشنایی با شهر

 

🎙 “زمان زیادی برای نگاه کردن به اطراف ندارم. فردا یک روز تعطیل داریم و با خانواده ام وقت خواهم گذراند. مطمئنم زمانی را برای شناختن شهر و مردم پیدا خواهم کرد.”

 

هری کین درباره رهبری در تیم

 

🎙 “این شخصیت من به عنوان یک شخص است. سعی می کنم بازیکنان دیگری را جذب کنم. با توماس توخل زیاد صحبت کردم. این یکی از دلایلی بود که او من را می خواست. هدف ما دستیابی به چیزهای زیادی است. من باید تیم را بشناسم و خودم باشم. فکر می کنم بعد از آن رهبر خواهم شد.”

 

هری کین درباره جامها

 

🎙”بایرن چندین بار متوالی قهرمان لیگ شده است. هدف من کسب همه جام ها است. این همان چیزی است که بایرن انتظار دارد. من در تلاش برای رسیدن به آن هستم. ما هیچ چیز را بدیهی نمی دانیم، من سعی می کنم به خود فشار بیاورم. تیم را به جلو ببریم و تا جایی که ممکن است جام ها را به دست آوریم.”

 

هری کین درباره محیط جدید

 

🎙 “تجربه یک کشور جدید و یک نقش جدید برای من مهم بود. امیدوارم به من کمک کند تا به جلو بروم. دلایل زیادی وجود دارد که من اینجا هستم.”

 

– برای طرفدارانی که سفر جمعه شما به مونیخ را دنبال می کردند ؟ هری کین

 

🎙”من حتی نمی دانستم که شما می توانید هواپیماها را ردیابی کنید! امیدوارم بتوانم برای همه کسانی که آن هواپیما را تماشا می کردند با چند مسابقه خوب جبران کنم.

 

هری کین در مورد مسابقه دیروز

 

🎙 “تیم بدلیل گلی که دریافت کردیم بد شروع کرد. من سعی می کنم هر چه زودتر تیم را بشناسم. بازیکنان زیادی با کیفیت بالا هستند. امیدوارم بتوانم با رهبری خود کمک کنم. اما امیدوارم بتوانم به سرعت به تیم کمک کنم.”

 

هری کین در مورد عدم پیوستن واکر به او در مونیخ

 

🎙من هنوز نتوانسته ام او را ببینم، دفعه بعد که در تیم ملی ملاقات کنیم با او صحبت خواهم کرد.

 

هری کین درباره خداحافظی با همکاران خود در تاتنهام

 

🎙 من پیامی برای تیم ارسال کرده ام و در هفته های آینده سعی خواهم کرد فرصتی برای خداحافظی حضوری با آنها پیدا کنم.

 

– یک بار دیگر در مورد انتقالت بگو

 

🎙”برای من، آموختن از این تجربه بسیار خوب است. این خیلی به لیگ مربوط نمی شود، بلکه در مورد خودسازی است. وقتی متوجه شدیم که باید تغییراتی ایجاد کنیم تا خودمان را بهبود ببخشیم، باید جلو برویم. امیدوارم فصل خوب به پایان برسد.”

 

هری کین درباره تولد فرزندش

 

🎙 “ما در هفته های آینده تصمیم خواهیم گرفت. تمام خانواده من اینجا هستند، من می خواستم این تجربه را با آنها به اشتراک بگذارم. وقتی تعویض شدم و آنها واکنش هواداران را دیدند، آنها به دستاوردهای من در فوتبالم افتخار کردند. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید