| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن پیش از بازی فردا

در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا :

«البته که می‌خواهیم از این مرحله [هم] صعود کنیم. از یک طرف می‌توانست بدتر هم باشد، از طرف دیگر برای ویارئال احترام قائل هستیم و آنها را دست کم نخواهیم گرفت. آنها تیم خوبی دارند و مربی آنها عناوین بین المللی زیادی کسب کرده است. ما مطمئن هستیم.

لوی و چوپو برای بازی فردا در دسترس هستند. چوپو یک سرماخوردگی خفیف داشت و برگشته است، تست (کووید) او منفی بود. لوی یک مشکل جزئی با زانوی راست خود داشت. او صرفا برای احتیاط دو روز استراحت کرد. او برگشت، خوب تمرین کرد و گل های زیادی زد.

نیکی یک کشیدگی جزئی دارد. او باید بعد از وقفه بازیهای ملی بازگردد. تست بنجی مثبت شد. کوکو به ترکیب بازگشته است و از نظر تئوری می تواند فردا بازی کند. لئون به تمرینات بازگشته است، اما او نباید فردا یک گزینه باشد. ما این موضوع را با او در میان گذاشتیم»

 

درباره دیویس :

«فونزی می تواند به آرامی حجم کار را افزایش دهد، اما 3 الی 4 هفته دیگر طول می کشد. شاید بتوانیم برای بازی برگشت مقابل #ویارئال [برای برگشتش به شرایط ایده آل] هدفگذاری کنیم.»

 

در مورد بازی:

«یونیون کیفیت خود را در زمستان با جدایی بازیکنانش از دست داد. نتایج آنها کاملا ثابت نبود. اما آنها یک تیم بسیار منظم و منضبط هستند که به طور باورنکردنی جنگنده دفاع می کنند. آوونی بازیکن بسیار سریعی است و من انتظار دارم که آنها فردا ضد حمله های زیادی بزنند.»

 

در مورد قراردادهای لواندوفسکی مولر و نویر :

«هر سه بازیکن برای ما بسیار مهم هستند، اما رسانه ها اوضاع را به گونه ای نشان می دهند که انگار کار همیشه آسان است. شما نیاز به چندین جلسه و گفتگو با بازیکنان و به خصوص با ایجنتها دارید. همیشه اینطور آسان نیست.

آنها سه بازیکن کهنه کار هستند که ما به آنها نیاز داریم. همه آنها چندین سال است که اف سی بایرن مونیخ را شکل داده اند. این خوب است که هر سه آنها تا الان تجربه برخورد با چنین شرایطی را داشته اند و این [وضعیت] تاثیری بر عملکرد آنها ندارد.»

در مورد اوپامکانو :

«او تاثیر بسیار خوبی دارد. من به او ایمان زیادی دارم. توانایی اوپا در دفاع است و او باید آن را به زمین بیاورد. من از او نمی‌خواهم که به عنوان بازیکن پست شماره 10 بازی کند. فردا یک بازی جذاب و جالب خواهد بود – او فردا بازی می کند و من انتظار دارم که او خوب بازی کند.»

درباره آینده لواندوفسکی :

«واقعیت این است که من دوست دارم لوی قراردادش را تمدید کند. باشگاه نیز می خواهد با او تمدید کند. او هم این را می داند. ما البته می خواهیم بهترین بازیکنانمان را حفظ کنیم. من مطمئن هستم که می توانیم این کار را انجام دهیم.»

 

در مورد نیانزو :

«وقتی با او شخصا صحبت می کنید، او تمایل بیشتری به بازی بعنوان دفاع وسط دارد تا به عنوان یک شماره 6. او پتانسیل زیادی دارد اما همچنین برای یک باشگاه بزرگ بازی می کند. شرایط همیشه باید درست باشد تا بتوان به بازیکنان جدید یا جوان‌تر زمان بیشتری برای بازی اجازه داد.

در نیم فصل اول اغلب ممکن بود به او آن مقدار زمان بازی را بدهیم، اما اکنون ما در موقعیت راحتی نیستیم.»

 

در مورد دورتموند :

«اکنون و در پنج هفته گذشته بیشتر می توانم نفس آنها را زیر گلویمان احساس کنم. اما در نهایت یک محاسبه بسیار ساده وجود دارد. اگر همه بازی های باقیمانده خود را ببریم، بدون در نظر گرفتن این رقابت [تعقیب شدن توسط دورتموند] قهرمان خواهیم بود.»

 

در مورد بازیهای هفته های آینده:

«اکنون همه چیز به بازی مقابل یونیون و کسب 3 امتیاز مربوط می شود، و بعدا می توانیم به همه چیز رسیدگی کنیم. اگر از بازیکنانم بخواهم روی زمان حال تمرکز کنند، من هم باید همینکار را انجام دهم. بنابراین تمرکز روی بازی فردا است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید