کنفرانس خبری کریستین دریسن مدیرعامل بایرن مونیخ به مناسبت خرید و معرفی هری کین

فوتبال۷۲۴ دیروز بایرن مونیخ بالاخره توانست با ۱۰۰میایون یورو ثابت و ۲۰ میلیون یورو پاداش دنیل لوی مدیر تاتنهام را راضی به فروش هری کین کند تا آنها بتوانند امروز رسما از این بازیکن را با حضور مدیر عامل تیم معرفی کنند

 

کریستین دریسن به خبرنگاران گفت :

 

🎙”این یک روند طولانی بود و ما نیاز به صبر داشتیم. من بسیار خوشحالم که هری اینجاست، البته امیدوارم از دیروز شروع بهتری برای او داشته باشم. اما هر کسی که هواداران را در استادیوم و شهر یا مردم می دید میدانست خوشحال هستند . یک جمعه شب در ورزشگاه و همه میدانیم که مونیخ و بایرن مونیخ از حضور هری بسیار خوشحال هستند.”

ما هرگز به هری شک نکردیم و هری همیشه به قولش وفادار بود.

 

در مورد خریدها و آینده نقل انتقالات دریسن گفت:

 

🎙ما یک معامله خارق‌العاده انجام دادیم و هر کسی که ما را خوب می‌شناسد می‌داند که ما مشتاقانه منتظر رسیدن به آنچه می‌خواهیم هستیم و می‌مانیم و منطقی حرکت می‌کنیم. خواهیم دید که چه می‌شود.»

 

 

درسن در ادامه درباره انتقال کین گفت

 

🎙انتقال کین برای بوندسلیگا مفید است.این نشان می دهد که بوندسلیگا هنوز برای جذب بازیکنان در کلاس جهانی جذاب است. ما افتخار می کنیم که کین ما را انتخاب کرده است. این نیز نشانه ای برای بوندسلیگا است. ستاره های بین المللی برای بوندسلیگا خوب هستند.”

 

دریسن در مورد مذاکره با دانیل لوی

 

🎙”این یک مذاکره پر استرس بود. دنیل می داند که چه می خواهد، اما او همچنین فردی بسیار مودب است. به او قول دادم که یک شام در لندن به او بدهکارم و به قولم هم عمل خواهم کرد.”

 

کریستین دریسن درباره بژرگترین انتقال تاریخ بایرن و بوندسلیگا گفت :

 

🎙”100 میلیون “یک روند عرف در دوره جدید” نیست. سبک بایرن مونیخ این است که وقتی به چیزی متقاعد می شویم سرمایه گذاری زیادی می کنیم. این مبلغ معقولی است که ما برای کین خرج کردیم.”

 

دریسن درباره شکست در سوپرجام گفت:

 

🎙”دیروز همه ما ناامید شدیم. البته ما می خواستیم هری در اینجا شروع موفق تری داشته باشد. خوبی این است که هفته آینده دوباره بازی خواهیم کرد. بازی سختی در برمن خواهد بود، اما من مطمئن هستم که ما آنجا مشکل را حل می کنم.”

 

دریسن در مورد پست دروازه بانی

 

🎙”من متقاعد شده‌ام که تا قبل از اول سپتامبر راه‌حلی پیدا خواهیم کرد. ما اسون اولریش را داریم و او دروازه‌بانی است که وقتی اوضاع خوب نیست همیشه آنجاست، ما از داشتن اسون خوشحالیم. البته ما به دنبال راه‌حلی برای این مشکل هستیم. ما مطمئن هستیم که مانوئل در نیمه دوم سال جاری بازخواهد گشت.

 

دریسن در مورد فرم تیم

 

🎙این تیم با روحیه ای عالی از سفر آسیایی بازگشت. وقتی بازی قهرمانی را از دست می دهید ناامید کننده تر است، من متقاعد شده ام که ما تیمی عالی با بازیکنان انفرادی عالی داریم. مهم این است که ما به عنوان یک تیم به این موضوع دست پیدا کنیم.”

 

دریسن درباره اظهارات توخل

 

🎙 از دست دادن جامی که ارزشش را داشته باشد ناامید کننده تر است. توماس توخل باید آن را اینگونه تفسیر کند. من مطمئن هستم که تیم فوق العاده ای داریم. هیچ دلیلی وجود ندارد که به تیم و بازیکنانمان شک کنیم. ما در همه مسابقات رقابتی هستیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید