|

مصاحبه جروم بواتنگ با فلوریان پلتنبرگ از اسپورت 1

جروم بواتنگ

در مورد اینکه آیا از ترک بایرن ناراحت است یا خیر:

«نه، من منتظر یک چالش جدید در لیون هستم. این روزها از نظر یک فوتبالیست، دوران حضور من در بایرن یک دوره بسیار طولانی و خوبی بود. اما من بارها تاکید کرده ام که خواستار تغییرم.

آنچه گفتم این است که اگر به توافق می رسیدیم می توانستم تمدید قراردادم را تصور کنم. این چنین نشد، بنابراین جدایی از بایرن به سرعت برای من انجام شد. دو سال گذشته با هانسی فلیک فوق العاده بود و ما موفق شدیم دوباره در لیگ قهرمانان اروپا موفق شویم.

خوشحالم که این شانس را داشتم [که در آن زمان در بایرن بودم] و ما بسیار موفق بودیم. فقط فوتبال چنین داستانی را می نویسد.»

Image

درباره منتقدان آلابا پس از بوسیدن نشان رئال:

«همه می دانند که بایرن برای دیوید چه معنایی دارد. آنچه او انجام داد بدلیل شرایط اتفاق شد یا شاید یک عکاس از او چنین خواسته باشد. او قصد بدی نداشت. ما نباید در مورد آن آشوب و سر و صدا راه بیندازیم.»

 

«فرانک ریبری به من پیام داد و به من گفت که لیون باشگاه بزرگی در فرانسه است. او برای من خوشحال است.

[درباره رفتن به لیون] من نظر و نصیحت هانسی را پرسیدم. من همیشه این کار را می کنم زیرا همیشه رابطه خوبی با او داشتم. ما با هم در تیم ملی و با بایرن عناوین زیادی کسب کردیم. او نقش بزرگی را در حرفه من بازی کرده است. زیرا او من را از جوانی می شناسد.

هانسی گفت لیون باشگاه خوبی است که فوتبالی در سطح اروپا بازی می کند و اگر این انتقال اتفاق بیفتد برای من خوشحال خواهد شد. او به من گفت که خودم باید این تصمیم را بگیرم و در نهایت باید به غریزه و قلبم گوش کنم.»

Image

بازگشت به تیم ملی؟

«نه تنها من، بلکه بازیکنانی مانند توماس مولر در بایرن یاد گرفته اند که همیشه از نظر هانسی [حضور در ترکیب] به عملکرد بازیکنان مربوط می شود. در پایان تمرین، شما باید عملکرد [خوبی] داشته باشید] تا شایستگی بازی در تیم ملی را داشته باشید.

مدافعان دیگری نیز مایل به بازی هستند و عملکرد [خوبی] داشته اند. برای من مهم این است که آمادگی بدنی داشته باشم. من می خواهم فصل خوبی [در لیون] بازی کنم و اگر اوضاع خوب پیش برود، ممکن است دوباره شانس خود را بدست آورم. مربی تصمیم می گیرد. من باید خودم را در لیون خوب نشان دهم، سپس خواهیم دید [چه اتفاقی می افتد].»

 

به بازنشستگی فکر کردید؟

«نه هرگز. این مساله در ذهن من نبود. این طولانی ترین تعطیلات تابستانی دوران حرفه ای من بود و من صحبت های زیادی با باشگاه ها داشتم. پایان دادن به کارم در حال حاضر برای من موضوع خارج از بحث بود.

گفته های اولی هوینس [مورخ 26 می 2019 مبنی بر اینکه گفته بود بواتنگ بهتر است دنبال باشگاه دیگری باشد] من را ناامید کرد، به خصوص اینکه ما عادت داشتیم از افراد مسئول در بایرن مورد حمایت واقع شویم. برعکس، این گفته هرگز باعث نشد من افت کنم. من می دانم که من متفاوت از سایر بازیکنان مورد قضاوت قرار می گیرم. بنابراین من باید این موضوع را تحمل کنم.

اوضاع همینطور است. اما من می توانم به شما اطمینان دهم که هیچ کینه ای در کار نخواهد بود. برای بایرن آرزوی موفقیت در آینده دارم. این باشگاه همیشه در قلب من خواهد ماند.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید