| |

مصاحبه جمال موسیالا با نشریه 51

جمال موسیالا در مورد پیوستن به بایرن :

«ما به دلایل شخصی به آلمان بازگشتیم. چند باشگاه به من علاقه مند بودند، از جمله باشگاه بایرن مونیخ . وقتی این موضوع را شنیدم، در ابتدا باورم نمی شد. بایرن یکی از بزرگترین باشگاه های جهان. من نمی توانستم چنین فرصتی را از دست بدهم.

همه چیز خیلی سریع پیش رفت. من به عنوان عضوی از تیم کاملا در تیم جا افتاده بودم. اگر سوالی داشته باشم، می توانم از هر کسی و در هر زمان بپرسم.»

درباره یوزوآ کیمیش :

موسیالا :«(یوزوآ کیمیش) همیشه 100 درصد توانش را در بازی میگذارد. او همیشه پر انرژی و پر از هیجان است و الگوی بسیاری از بازیکنان جوان است […] من همچنین از رابرت لواندوفسکی یا توماس مولر می پرسم که با چه کارهایی می توانم عملکرد بهتری داشته باشم. سپس بر روی آنها کار خواهم کرد.»

Image

آیا با توماس مولر رقابت دارید؟

موسیالا :«نه، نه، من رقیبی برای توماس نیستم. او یکی از بهترین شماره های 10 در جهان است و من می توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.»

در مورد پست مورد علاقه خود:

«در ابتدا من یک مهاجم بودم، شماره 9. با گذشت زمان، کمی به عقب و پست شماره 10 برگشتم. اغلب اوقات توپ دست من است [بدلیل ویژگی پست شماره 9]، می توانم بیشتر دریبل بزنم و همچنان [باوجود بازی در پست 9] گل هم می زنم. من در این پست بسیار راحت هستم.

«من همچنین می توانم در جناحین بازی کنم، جایی که وضعیتی بیشتر شبیه یک مقابل یک باشد.»

Image

در مورد حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون:

«حضور در این رقابتها واقعا تجربه بسیار خوبی بود. من توانستم [بازی] بازیکنانی مانند کیمیش و تیاگو را از نزدیک تماشا کنم و از آنها یاد بگیرم. اما اکنون احساس یک قهرمان لیگ قهرمانان را ندارم.»

 

دربارهImage جام جهانی باشگاه ها :

«آن لحظه ویژه ای بود. این یکی از مهمترین جامهایی است که می توان به دست آورد. بازیکنان زیادی این فرصت را ندارند. من بسیار افتخار می کنم که نه تنها آنجا بوده ام، بلکه برای کسب جام در زمین جنگیده ام.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید