| |

مصاحبه رابرت لواندوفسکی با بیلد ورزشی و توبی آلتشفی

رابرت لواندوفسکی

«من خیلی ناراحت شدم كه در مهمترین بازی ها در دو، سه هفته تعیین کننده در کنار تیم نبودم. زمانی که برای تیم مهم بود نتوانستم به تیم كمک كنم. [نمی دانم] اگر من در کنار تیم مقابل پاریس سنت ژرمن بودم آیا ما هنوز در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتیم یا نه ؟ چه کسی می داند؟

تیم بسیار سخت جنگید و بازی های عالی انجام داد. اما خارج از ترکیب بودن در همان دوره بسیار تلخ بود. این هنوز برای من دردناک است که دیگر در لیگ قهرمانان نیستیم.»

 

در مورد تماشای بازی های پاریس سنت ژرمن از تلویزیون:

«من بسیار عصبی بودم. تماشای بازی ها از تلویزیون بسیار دردناک بود. احساس درماندگی می کردم. با دای بلند گل ها را جشن می گرفتم. من واقعا رنج می بردم چون نمی توانستم آنجا در کنار تیم باشم.

 

آیا فصل موفقی بود؟

«شما فقط در پایان فصل می توانید ارزیابی كنید. ما در حال حاضر وقفه های زیادی داریم. 4 بازی در 5 هفته، این خیلی كم است. تقریبا مانند تعطیلات به نظر می رسد (می خندد). اما این احتمالا به شما كمک می كند تا برای مسابقات یورو استراحت كنید.»

Image

لواندوفسکی در مورد چوپو-موتینگ:

«چوپو همیشه در مواقع ضروری خوب بازی میکند. من قبل از بازی برگشت در پاریس به او گفتم:” چوپو حالا شما باید دو گل بزنید “. او دوباره گل زد و واقعا خوب بازی كرد. او به محض آمدن به بایرن در تیم جا افتاد. بعنوان بازیکن و یک شخص برای بایرن خوب کار می کند.»

 

در مورد بهترین بازی خود در این فصل:

«احتمالاً بازی 4-3 برابر هرتابرلین که در آن 4 گل به ثمر رساندم.»

 

لواندوفسکی در مورد رکورد گرد مولر :

«این که تیم ما چقدر عطش گلزنی و بردن باشد و اینکه موقعیت ایجاد کنیم و خوب بازی کنیم تعیین کننده خواهد بود. اگر پس از برتری 1-0 و 2-0 همچنان به 100% تلاش خو ادامه بدهیم، آنوقت من میتوانم رکورد بزنم، هرچند من نمی خواهم زیاد در مورد آن صحبت کنم.»

Image

در مورد هانسی فلیک :

«او نه تنها مربی بزرگی است، بلکه فرد بزرگی نیز هست. شما همچنین می توانید با او درباره مسائل خصوصی صحبت کنید. ما با هانسی تاریخ ساز شدیم. بهترین زمان من در بایرن بود. او همیشه به ما برنامه مشخصی از آنچه انتظار داشت و می خواست می داد.»

 

در مورد یولیان ناگلزمن :

« من یولیان ناگلسمان را به خوبی نمی شناسم اما چیزی که می توانم بگویم این است که  او همیشه موفق می شود تیم ها را به سطحی برساند که انتظارش را نداشته باشید. تیم های ناگلسمن بیشتر از حد انتظار و بالاتر از کیفیت تک تک بازیکنان عمل کردند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید