| | |

مونیخ یکی از شهرهای مهم میزبان یورو 2020 باقی می ماند

یوفا تأیید کرده است که آلمان و شهر مونیخ محلی برای #یورو 2020 خواهد بود. بنابراین تیم ملی آلمان هر سه بازی مرحله گروهی خود را در آلیانتس آرنا مونیخ انجام خواهد داد. روز سه شنبه، 15 ژوئن 2021 (ساعت 21:00 به وقت محلی)، شاگردان یواخیم لوو در اولین بازی خود در این مسابقات به مصاف قهرمان جهان فرانسه می روند. شنبه بعد، آلمان قبل از بازی نهایی مرحله گروهی خود مقابل مجارستان در روز چهارشنبه، 23 ژوئن (21:00 به وقت محلی) به مصاف پرتغال قهرمان قهرمان اروپا می رود (19 ژوئن در ساعت 18:00 به وقت محلی). جمعه، 2 جولای در ساعت 21:00 به وقت محلی، یکی از بازیهای مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 در مونیخ برگزار می شود.

واکنش ها به تصمیم یوفا در مورد بازی های یورو 2020 در مونیخ:

 

فیلیپ لام رئیس اجرایی کمیته برگزاری بازیهای یورو در آلمان:

«کرونا همه چیز را در زندگی ما تعریف می کند. سلامتی و حفاظت از مردم اولویت اصلی ما است. با این وجود بازی های یورو در مونیخ باید به ما انگیزه ای بدهد که در تابستان در زمان پسا کرونا مشتاق وقوعش باشیم. ما به کار با دقت و مسئولیت پذیری در شهر، همراه با بایرن مونیخ و با تیم مجموعه ورزشی آلیانتس آره نا ادامه خواهیم داد. همچنین از همکارانمان در شهر مونیخ، دولت و ایالت باواریا برای پشتیبانی از برنامه هایمان تشکر می کنیم.»

 

فریتس کلر ، رئیس فدراسیون:

«بازیهای یوفا یورو 2020 در مونیخ سیگنالی فراتر از فوتبال است. بدیهی است که این شامل ورزشکاران ما می شود که از فصل جدید هیجان زده هستند و بازی های مونیخ برای آنها یک گام مثبت است. از گفتگوهای ما با همکاران در صنعت فرهنگ، در داخل ورزش و در صنعت تشریفات، ما می دانیم که همه ما به یک دیدگاه مشترک برای دوران پسا کرونا نیاز داریم. بهمین دلیل، ما از تأییدیه یوفا خوشحال هستیم و مشتاق برخی از مسابقات عالی یورو 2020 هستیم. بازی ها در مونیخ – شاید حتی در حضور تماشاگران، در صورت پیشرفت مساعد در [کنترل] پاندمی.»

 

دبیر کل فدراسیون، دکتر فریدریش کورتیس :

«همه همتایان ما در سراسر اروپا با چالش های عظیم مشابه ما روبرو هستند: سازماندهی بازی های یک رویداد بزرگ فوتبالی همیشه یک کار بزرگ است. برنامه ریزی برای سناریوهای مختلف و رعایت پروتکل های بهداشتی بوجود آمده بخاطر پاندمی کار سازماندهی را حتی بیشتر چالش انگیز کرده است. با توجه به قدرت سازمان ما، اطمینان داریم که می توانیم به هر دو مورد دست یابیم: تحقق الزامات برگزاری و نمایش چشم اندازها.»

 

الیور بیرهوف مدیر تیم ملی و آکادمی:

«آلمان یک کشور فوتبالی است و همه ما خوشحالیم که یکی از میزبانان یورو هستیم. از دیدگاه تیم، تا آنجا که به برنامه ریزی مربوط می شود، همچنین یک نشانه عالی است که مونیخ یکی از شهرهای میزبان جام است. این بدان معنی است که ما هر سه بازی گروهی را، از جمله بازیهای مقابل فرانسه و پرتغال را در خانه در آلیانز آرنا بازی می کنیم. عملا جلوی در ساختمان مرکزی فدراسیون، در کمپ آدیداس، هرزوگه نائوراخ. این برای بازیکنان ما فوق العاده است که از حمایت تماشاگران نیز برخوردارند. هرچقدر که ما این حمایت را می خواهیم، می دانیم که سلامتی مردم باید در اولویت باشد. تا آنجا که به اجازه دادن به تماشاگران مربوط می شود، ما همچنان به تصمیمات مقامات مسئول اعتماد میکنیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید