|

مصاحبه رز ،برانت و زورک قبل از بازی دورتموند و آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتباا۷۲۴ دوشنبه ظهر ، تیم بروسیا دورتموند با اتوبوس به آمستردام می رود. سرمربی مارکو رز و هافبک جولیان برانت در نشست مطبوعاتی ، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. آنها پیش بینی یک شب داغ فوتبال را در یوهان کرایف آرنا می کنند.

“بازی که همه برایش لخطه شماری می‌کنند.”

جولیان برانت بی صبرانه منتظر حریف است

 

آژاکس همیشه به خودش وفادار است به این معنا که آنها فوتبال بسیار جذابی بازی می کنند. کار با جوانان یکی از بهترین کارها در اروپا است. همانطور که در حال حاضر بازی در لیگ قهرمانان اروپا فوق العاده است.

او میگوید بی صبرانه منتظر” هلندی های دیوانه فوتبال “است. فضایی برای 55000 طرفدار در یوهان کرایف آرنا وجود دارد ، از جمله 2700 طرفدار BVB.

 

مارکو رز “بیش از همه فلسفه باشگاه را تحسین می کند:🔻

 

از جوانان تا تیم اصلی ، فوتبالی کامل با ساختار 4-3-3 است. تماشای آنها واقعاً سرگرم کننده است. ما می دانیم چه چیزی به سمت ما می آید. این یک چالش بزرگ برای ما خواهد بود. ما از مواجه شدن با آن خوشحالیم . ما می خواهیم آژاکس را به چالش بکشیم. ”
احترام ما برای انها فوق العاده است ، اما جاه طلبی های ما نیز همینطور است.

بروسیا دورتموند ، که اولین و تنها تیم آلمانی بود که در جام ملت های اروپا در AFC آژاکس (2012) به پیروزی رسید ، نمی خواهد بعد از بازی عصر سه شنبه (شروع بازی ساعت 21 شب ، به صورت زنده) با دست خالی بازگردد.

برانت می گوید: 🔻

 

“ما برای ارائه یک بازی خوب و احتمالاً نتیجه به نفع خود به 100 درصد از توانایی های خود نیاز داریم.”

برانت درباره نقاط قوت آژاکس 🔻

 

حمله و دفاع. اگر سوپرجام هلند را کنار بگذارید (0: 4 مقابل PSV آیندهوون) ، تیم تنها دو (!) گل در تمام مسابقات دریافت کرده آند.

رز می گوید: 🔻

 

“آژاکس تیمی قوی از لیگ هلند است.” “شما باید به دنبال راه حل ها باشید و بسیار مراقب باشید و فعال باشید. با فشار زیاد ، آنها فضایی را در پشت خط دفاعی ایجاد میکنند، وقتی توپ را در اختیار داریم ، زمان کوتاهی خواهیم داشت. ما باید از این زمان کم به خوبی استفاده کنیم و خود را در موقعیت گل قرار دهیم.

 

او به تیمش می گوید وسوسه نشوند بلکه سعی کنند در جو داغ مورد انتظار ورزشگاه خونسردی خود را حفظ کنند:🔻

 

“ما همچنین دوست داریم در برابر حملات آنها مقاوم باشیم. اما ما نباید اجازه دهیم که این از کنترل خارج شود. “یافتن تعادل مناسب مهمترین کار خواهد بود:” ما باید مالکیت داشته باشیم ،

این واقعیت که همه بازیکنان برای آخرین دیدار صبح امروز در زمین نبودند ، به هیچ وجه معنی ندارد. رز گفت: 🔻

 

“روز دوم پس از بازی ، ما به طور جداگانه کار می کنیم.” ما باید با دقت نگاه کنیم تا آماده باشیم. به کسی آسیبی نرسید. برعکس: ما مجاز هستیم داکسو (دان اکسل زاگادو) را برای اولین بار به تیم ببریم. استفن تایگرز نیز دوباره آنجا خواهد بود. ” بنابراین یازده نفر ابتدایی احتمالاً به سختی تغییر خواهند کرد.

 

مایکل زورک در کنفرانس بود و گفت: 🔻

 

“دو تیم بسیار خوب با هم دیدار خواهند کرد و امیدوارم ما برتری داشته باشیم و در نهایت برنده باشیم.” با سه امتیاز ، سفر بازگشت شبانه به دورتموند در روز سه شنبه مطمئناً آرام تر خواهد بود. زیرا شرکت در مرحله یک هشتم نهایی در دسترس خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید