| | | |

مصاحبه سرمربی تیم آتلانتا قبل از رویارویی با تیم رئال‌مادرید

به گزارش فوتبال۷۲۴ امشب دو تیم رئال مادرید و آتلانتا تکلیف یکی دیگر از تیمهای مرحله ۱/۴نهایی لیگ قهرمانان۲۰۲۰/۲۱ را مشخص خواهند کرد

تیم مادریدی دیدار رفت را با نتیجه نه چندان مطمئن ۱_۰ پیروز شده است و گاسپرینی سرمربی آتلاتا امیدوار به حذف غول اسپانیایی است 🔻

ما باید بتوانیم حمله رئال مادرید را مهار کنیم ،باید ببینیم تا چه حد قادر خواهیم بود فرصت هایی را در مقابل دروازه ایجاد کنیم ، ما می دانیم که کار دشواری در مقابل یک حریف بسیار پیچیده داریم و‌ ما چندین برنامه داریم هدف این است که تا جایی که ممکن است در مسابقه بمانید.

او درباره بازی گفت 🔻

ارائه عملکرد خوب برابر رئال مادرید ممکن است برای پیروزی کافی نباشد ، اما ما امیدواریم که چنین باشد ، پیروزی برابر آنها همیشه پیچیده است ، به خصوص اینکه این دیدار در خانه آنها است ، اما ما باید از تمام فرصت هایی که در اختیار ما قرار خواهد گرفت ، استفاده کنیم.
ما نباید فقط به پیروزی مقابل رئال مادرید فکر کنیم زیرا این باعث می شود کمی ما بد عمل کنیم ، امروز باید هرچه داریم بدهیم و سعی خواهیم کرد یک بازی عالی را رقم بزنیم.

• از بازی رفت مقابل رئال مادرید چه چیزی یاد گرفتیم؟🔻

من خیلی تحت تأثیر تیمی قرار گرفتم آنها سطح فنی بسیار بالایی دارند و پیروزی مقابل آنها دشوار است و آنها سریع و دقیق بازی می کنند. شما باید بسیار متمرکز باشید
اروز سطح بهتر خواهد بود زیرا آنها برخی از بازیکنان را بازیابی کرده اند.

به خاطر مسابقه اول عصبانی شدی؟🔻

این عصبانیت نبود ، غم و اندوه بود زیرا ما در مسابقه ای که برنامه ریزی کرده بودیم بازی نکردیم ، باید با انجام یک مسابقه بزرگ دفاعی برنامه را تغییر می دادیم.

درباره بنزما 🔻

بنزما یکی از بهترین و قوی ترین مهاجمان جهان است ، اما رئال مادرید تنها بنزما نیست. آنها چندین بازیکن دارند ، بنزما بهترین گلزن است و از چند جهت می تواند گلزنی کند.

 

ما دیگر به چیزهایی که در بازی رفت رخ داده فکر نمی کنیم ، این به یک چیز در گذشته تبدیل شده ، این بازی متفاوت است و ما هنوز در رقابتها هستیم ، امیدواریم که همه چیز را بدهیم و در مقابل تیم بزرگی مانند رئال مادرید رقابت کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید