| |

مصاحبه سرمربی چلسی توماس توخل قبل از بازی با ساوتهمپتون

به گزارش فوتبال۷۲۴ انگولو کانته برای بازی امروز مقابل ساوتهمپتون در دسترس نیست ، زیرا هافبک پس از آزمایش مثبت کووید به قرنطینه ادامه می دهد ، اما خبر خوب این است که وضعیت جسمانی او خوب است و توماس توخل این را تایید کرد.
نزدیک به شروع همه گیری ، کانته نگران ویروس بود که منجر به غیبت او از برخی جلسات آموزشی در ماه مه 2020 ، قبل از شروع مجدد مسابقات در ماه بعد شد.

 

توخل درباره او می‌گوید 🔻

کانته علائم دارد اما علائم زیادی ندارد ، بنابراین او خوب است.’من نمی خواهم وارد جزئیات بیشتر شوم. او خوب است. حالش خوب است.او [در گذشته] نگران این مسئله بود و همه کارها را برای بدست آوردن سلامتی انجام داد. متأسفانه ، تست او مثبت بود اما ما به او اهمیت می دهیم ، مانند هر بازیکن دیگری. ما هر روز با او در تماس هستیم. پزشکان با او در تماس هستند و او از مشاوره و حمایت ما برخوردار است و او در راه بهبود است. “

 

توخل درباره لوکاکو و اظهارات کونته 🔻

 

“او [کونته] پس از بازی با تاتنهام در تیم حضور نداشت.”البته ، اگر این بازی جدا از یوونتوس را تماشا کنید ، او در این مورد درست گفته و بدیهی است که در استودیوی تلویزیونی برای تجزیه و تحلیل این یک بازی حضور دارد ، بنابراین او حق دارد ، هیچ صحبتی در این مورد نیست ، اما این یک موضوع کلی نیست. اگر بازیهای دیگر را تماشا کنید شاید درست نباشد.

 

سرمربی آبی ها تاکید کرد:🔻

 

“احساس ناراحتی نمی کنم ، اشتباه نکنید.” او از هر حقی برخوردار است ، در استودیوی تلویزیونی حضور دارد تا این کار را انجام دهد. من حتی قبل از مسابقه در هتل در حال دوش گرفتن آن را دیدم.

 

توخل درباره سختی بازی‌ها میگوید🔻

 

که در پی موفقیت های ما در پایان فصل گذشته و نتایج خوب ما در ابتدای این فصل ، طرف های مقابل به طور متفاوت و با دقت بیشتری برای رویارویی با ما آماده می شوند. در حالی که قبلاً آنها برنامه ای برای چگونگی بازی ما نداشتند ، اکنون بیشتر نگران متوقف کردن روش بازی ما هستند.

 

توخل در ادامه گفت 🔻

 

این قابل پیش بینی بود و این طرح طبیعی چیزهایی است که چلسی باید برای رویارویی با این چالش تکامل یابد.

 

توخل خاطرنشان کرد: 🔻

 

“من زنیت سن پترزبورگ را برای اولین بار دیدم که در 200 بازی اخیر خود که شاهد آن بودیم ، با 5 دفاع بازی می کرد.” “من دیدم استون ویلا در بازی با ما با پنج دفاع بازی می کند و آنها قبلاً با این ترکیب بازی نکرده بودند.
یافتن پاسخ ها بر عهده ماست و ما در میانه این روند هستیم. تیم ها همچنین به دنبال راه حل هایی برای بستن روملو و آوردن او به فضاهایی هستند که در آن احساس راحتی نمی کند.ما روی آن کار می کنیم و همیشه راه حلی با رویکرد مثبت وجود دارد. راه حل این است که سعی کنیم هرطور شده آزاد بازی کنیم و زیاد به چیزهایی که باید از دست بدهیم فکر نکنیم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید