مصاحبه لوکاس هرناندز مدافع تیم بایرن مونیخ درباره یورو و تیم قهرمان آلمان

به گزارش فوتبال۷۲۴ لوکاس هرناندز مدافع فرانسوی تیم بایرن مونیخ در آستانه اتمام بوندسلیگا و شروع بازیهای یورو در مصاحبه ای درباره خودش و وضعیت این فصل در بایرن و تیم ملی صحبت کرد

 

علت مصدومیت و بازی نکردن علی رغم همه تلاشهای شما

زیرا بقیه تیم در سطح فوق العاده بالایی قرار داشتند ، سخت است. من همیشه می خواهم بازی کنم و اگر این کار را انجام ندهم ، خوشحال نیستم. اما امروز احساس خوبی دارم ، حالم خوب است و فکر می کنم سطح بالاتری پیدا کردم ”
امیدوارم بتوانم سالهای زیادی در اینجا بمانم. من واقعاً می خواهم اعتمادی را که بایرن با انتقال من نشان داده اند جبران کنم.در داخل ، ما یک رقابت سخت ، اما بسیار سالم و دوستانه داریم. در فوتبال اتفاق می افتد که بعضی اوقات شما بازی نمی کنید. اما پس از آن شما باید به همه تلاش خود ادامه دهید و منتظر فرصت خود باشید. که الان برای من جواب داد “

آیا به ترک بایرن فکر کرده اید؟🔻

 

هرناندز: “شایعات زیادی وجود داشت. اما من اعتماد به نفس زیادی داشتم. می دانستم زمانم فرا می رسد. من می خواهم در بایرن پیروز شوم”

آیا بعد از عزیمت بواتنگ و آلابا ، رهبر جدید دفاع خواهید بود؟🔻

 

هرناندز: ” بواتنگ ، داوید و مارتینز ، سه بازیکن دفاعی بسیار مهم در حال جدایی هستند. اکنون بقیه ما باید نقش رهبری را بر عهده بگیریم. پر کردن این خلا مهم است”

 

آیا در کمک به تیم، جایگزین مارتینز خواهید شد؟🔻

 

هرناندز: “خاوی به خوبی از من استقبال کرد و در همه کارها به من کمک کرد. البته من دوست دارم چنین کاری انجام دهم. من فقط نمی خواهم برای خریدهای جدیدمان یک هم‌تیمی باشم ، بلکه می خواهم برای آنها دوست باشم”

آیا می توانید در کنار اوپامکانو دوران جدیدی شکل دهید؟🔻

 

هرناندز: “من واقعاً امیدوارم که چنین باشد. ما آنچه لازم است را داریم! شخصاً من واقعاً تشنه عناوین هستم. گرسنگی حتی بیشتر می شود. من هر کاری از دستم بر می آید برای کسب عناوین انجام میدم”

هرناندز در ناگلزمن:🔻

“او با همان هدفی که ما داریم می آید: کسب بسیاری از عناوین. من می دانم که او مربی بسیار جوانی است اما همه تیم های خود را به بالاترین سطح ممکن رسانده است. امیدوارم که او بتواند همین کار را با ما تا بتوانیم عناوین زیادی را با هم کسب کنیم “

 

هرناندز در مورد روشهای سختگیرانه آموزش ناگلسمن:🔻

 

“من سال ها در اتلتیکو زیر نظر دیگو سیمئونه و مربی ورزشی اش بازی کردم. دیگر هیچ چیز نمی تواند مرا شوکه کند! (می خندد) “

 

هرناندز درباره ذهنیت خود:🔻

 

“من از کودکی به این بیماری مبتلا شده ام. هرگز نمی توانم در تمرین یا بازی کمتر از 100 درصد بدهم. اینگونه کار می کنم ، باخت برای من نیست. این اراده برای پیروزی من را کمی در زمین وسواسی می کند”

 

هرناندز:🔻

“بعد از آخرین بازی بوندس لیگا ، یورو هدف بزرگ من است. من می خواهم 200 درصد باشم تا این عنوان را کسب کنم. تیم ملی ما مشتاق است که شروع کند”

 

هرناندز در دیدار مقابل آلمان در آلیانز آرنا:🔻

“این هنوز فاصله زیادی دارد. در حال حاضر ما در مورد بایرن خیلی بیشتر صحبت می کنیم. اما آلمان ها مطمئناً منتظر این بازی هستند. این یک مسابقه عالی خواهد بود “

 

آیا آلمان یکی از مدعیان است؟🔻

 

هرناندز: “البته. آنها بازیکنان بزرگی با کیفیت باورنکردنی دارند. آلمان همیشه مدعی است. ما باید مراقب آنها باشیم ، آنها بسیار خطرناک هستند”

 

لوکاس درباره خانواده اش:🔻

 

“وقتی برادرم تئو و من بچه بودیم ، پدرم ناگهان خانواده ما را ترک کرد. تا امروز ما چیزی در مورد او نمی دانیم. و مادرم برای ما آنجا بود و ما را به همه جلسات آموزشی می رساند. این یک مبارزه روزمره برای تمام عمر بود و از او سپاسگزار خواهم بود “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید