مصاحبه ماتیاس تیل مهاجم جوان بایرن مونیخ با نشریه اسکای

فوتبال۷۲۴ – تیم بایرن مونیخ همچنان به دنبال یک مهاجم پس شماره۹ کلاسیک است ولی در عین حال مهاجم ۱۸ ساله مستعدی به نام ماتیاس تیل فرانسوی دارد.او فصل گذشته به تیم آمده و هنوز فرصت کافی برای نشان دادن استعداد خود نداشته است.تیل در مصاحبه پیش فصل ۲۰۲۳/۲۴ درباره وضعیت خود از جمله علاقه تیمهای دیگر، بروزرسانی می‌کند

آیا درباره اولین فصل در بایرن

🎙فصل اول واقعا برای من خوب بود چون چیزهای زیادی یاد گرفتم. این برای اعتماد به نفس من بسیار مهم بود. من هنوز جوان هستم و باید هر روز کار کنم و یاد بگیرم.

لواندوفسکی تابستان گذشته رفت. در این پنجره نقل و انتقالات، یک مهاجم جدید – در بهترین حالت هری کین از نظر بایرن خریداری شود. این برای شما و آینده ورزشی شما چه معنایی دارد؟

🎙هر بازیکن، حتی مهاجم جدید، برای بایرن مهم است. ما باید برنده شویم – برای هواداران، برای باشگاه. مهم نیست چه کسی می آید: اینجا ما یک تیم هستیم و باید با هم برنده شویم. من فشار را دوست دارم، رقابت را دوست دارم. برای من این مشکلی نیست. من می دانم چه می خواهم و می دانم چه می توانم انجام دهم

مدیر توماس توخل اخیراً از شما تعریف کرده است، اما همچنین گفته است که ممکن است در پایان پنجره نقل و انتقالات دوباره با شما بنشیند تا در مورد آینده صحبت کنید. آیا به خروج قرضی فکر می کنید؟

🎙صحبت های خوبی با مربی داشتم. من هم می خواهم در این فصل در مونیخ بمانم. ما با هم در مورد بهترین چیز برای پیشرفت من صحبت خواهیم کرد. بایرن مونیخ رویای بزرگ من است. من هر روز برای بهتر شدن کار می کنم. کار کار کار. من فقط بایرن مونیخ را در ذهنم دارم.

– برخی از فرانسوی ها – از جمله لیزارازو، ویلی ساگنول و فرانک ریبری – در باشگاه بایرن مونیخ اسطوره شدند. آیا چنین چیزی در نسل بازیکنان جوان شما امکان پذیر است؟

🎙بله حتما. بایرن مونیخ خانه من شده است. من می خواهم برای همیشه اینجا بمانم.

در مورد برنامه های آینده شما

🎙من 100% با بایرن هستم. من در اف سی بایرن هستم. اینجا بازی می کنم. می خواهم اینجا در مونیخ بهترین شوم. می خواهم یاد بگیرم، صحبت کنم و کار کنم. هیچ چیز دیگری جز بایرن در سرم نیست. میا سان میا. “

دلایل انتقال به بایرن

🎙”این یک رویای بزرگ دوران کودکی برای من بود. بایرن مونیخ بهترین باشگاه جهان برای من است. من عاشق بازی در این باشگاه هستم. می خواهم همیشه اینجا بمانم.”

– درباره بازی با لیورپول و سفر به آسیا

🎙”ما باید آرام بمانیم و به خودمان ایمان داشته باشیم. ما در توکیو و سنگاپور خوب کار کردیم و چیزهای زیادی یاد گرفتیم. واقعا سخت بود، اما این مشکلی برای ما نیست. ما آماده ایم.”

درباره اولین فصل حضورتان در بایرن

🎙”فصل اول من برای من خیلی خوب بود. چیزهای زیادی یاد گرفتم و سخت کار کردم. این برای اعتماد به نفس من بسیار مهم بود. فصل بعد می خواهم بهتر شوم و سخت تر کار کنم.”

این واقعیت که شما هرگز علناً از نداشتن زمان کافی برای بازی شکایت نکرده اید و اراده ای تزلزل ناپذیر برای سازگاری با بایرن دارید علتش چیست ؟ ماتیاس تیل :

🎙”من چالش ها را دوست دارم. اعتماد به نفس دارم. پدرم این را به من داد. این برای یک مهاجم، بازیکن اف سی بایرن بسیار مهم است. من خودم می مانم. هر روز برای اهدافم کار می کنم.”

– اهداف شخصی شما در فصل جدید ؟ تیل

🎙”من می خواهم سه گانه را ببرم! ما کیفیت آن را داریم. همه بازیکنان ما بسیار خوب هستند. تیم اطراف ما هم همینطور است. ما همه چیز برای کسب سه گانه داریم. همچنین می خواهم اولین گلم را در لیگ قهرمانان بعدی به ثمر برسانم. من شخصاً می خواهم بازی کنم و گل های بیشتری بزنم.”

– در مورد محبوبیت شما در میان جوانان

🎙”من متوجه شده ام که هواداران بایرن مونیخ من را بسیار دوست دارند. ما پیروز می شویم و برای هواداران کار می کنیم. این برای من بسیار مهم است. حمایت هواداران نقطه قوت من است. بنابراین، وقت میگذارم و با هواداران صحبت مسکنم. برای من مهم است. در اینستاگرام زیاد با من تماس می گیرند، که برای من مشکلی نیست.”

بهترین پست برای ماتیاس تیل چیست؟

🎙”من یک مهاجم شماره 9 هستم. اما می توانم در گوش حمله نیز بازی کنم. مشکلی نیست.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید