| |

مصاحبه مایکل آرتتا قبل از بازی آرسنال مقابل آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا شب دو تیم آرسنال و آیندهوون به مصاف هم خواهند رفت مایکل آرتتا سرمربی تیم آرسنال در مصاحبه پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

• در مورد انتظارات از مسابقات

 

-🎙من واقعاً افتخار می کنم که مربی تیمی هستم که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند. ما برای این مکان در بین بهترین ها سخت جنگیدیم و شایسته آن هستیم. ما مشتاقانه منتظر بازی فردا هستیم.

 

• وضعیت سلامتی مارتینلی چیست؟

 

🎙گابی در پشت ران خود احساس درد کرد. چندین آزمایش دیگر لازم است تا در نهایت میزان آسیب را بفهمیم. او فردا بازی نمی کند، او برای دربی با اسپرز وضعیت مشخصی ندارد.او چیزی در همسترینگ خود احساس کرد، ما باید آزمایش های بیشتری را انجام دهیم تا ارزیابی کنیم که آیا آسیب بزرگی وجود دارد یا خیر.

 

• در مورد حریف آینده خود چه فکر می کنید؟

 

🎙 بازی سختی مقابل یک حریف جدی خواهد بود. پی اس وی آیندهوون هرگز در این فصل شکست نخورده است. شما باید مراقب و صبور باشید؛

 

• در مورد چالش ها در طول فصل

 

🎙 ما دائماً باید ثابت کنیم که شایسته همچین چیزی هستیم، که بهترین هستیم. این را باید در هر بازی ثابت کنیم

 

میکل آرتتا در مورد بازگشت به لیگ قهرمانان :

 

 

🎙”از زمانی که ما در این رقابت ها حضور داشته ایم مدت زیادی برای باشگاه می گذرد و بدیهی است که این اولین بار برای من به عنوان یک مربی است. ما آن را تعقیب کرده‌ایم و برای آن می‌جنگیم – حالا باید از آن نهایت استفاده را ببریم.»

 

میکل آرتتا درباره احیای ویرا:

 

🎙 “این تقصیر من بود – بارها گفتم که به اندازه کافی او را استفاده نکرده ام. ما هر روز استعدادهایی را که او دارد و آنچه می تواند به تیم بیاورد می بینیم و من واقعاً از عملکرد آخر هفته راضی بودم.”

 

آرتتا در مورد بازیکنان :

 

🎙«بازیکنان، برای شاد بودن، باید بازی کنند و احساس مهم بودن کنند، احساس ارزشمندی کنند و احساس کنند که ما به آنها اعتماد داریم – این تنها راه انجام آن است. من سعی خواهم کرد این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهم و آنها را به حداکثر برسانم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید