مصاحبه مدیر ورزشی بایرن مونیخ بعد از شکست سنگین مقابل بوروسیامونشن‌گلادباخ

به گزارش فوتبال۷۲۴ بایرن مونیخ پس از شکست 5-0 مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ در بوروسیا پارک در دور دوم از DFB-Pokal حذف شد. اکنون این دومین فصل متوالی است که بایرن در دور دوم از رقابت ها خارج می شود و فصل گذشته در ضربات پنالتی مغلوب هلشتاین کیل شده بود. بریل امبولو و رامی بنسباینی و همچنین گلی از کوادیو کونه مسیر را در همینجا برای بایرن به پایان رساندند، نتیجه ای که اندکی بر خلاف عملکرد آنها در بوندسلیگا است

همانطور که اغلب اتفاق می‌افتد، حسن صالحامیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن در کنار کادر مربیگری یولیان ناگلزمن روی نیمکت بایرن حضور داشت و از آنچه پس از بازی می‌دید، در هراس بود.

او گفت 🔻

“کاملا شوکه سدیم! ما اصلا آنجا نبودیم! ما در نیمه اول در یک دوئل پیروز نشدیم، این یک عملکرد سیاه دسته جمعی بود.”

 

گلادباخ اغلب برای بایرن یک تیم بداخلاق بوده است، چیزی که برازو بر آن تاکید داشت که آنها به خوبی از آن آگاه بودند و به راحتی برای آن آماده بودند.

حمیدزیچ گفت 🔻

 

“برای من، این غیرقابل توضیح است. می دانستیم اینجا بازی چقدر سخت خواهد بود، همه چیز را مورد بحث قرار دادیم. توضیح چنین عملکردی سخت است.»

این سومین بازی متوالی بود که بایرن به دلیل قرنطینه ویروس کرونا، بدون حضور یولیان ناگلزمن در میادین حضور داشت. مطمئناً در بردهای 4-0 بایرن مقابل بنفیکا و هوفنهایم تأثیری نداشت و این چیزی نیست که برازو احساس می‌کرد ربطی به نتیجه گلادباخ داشت.

حمیدزیچ گفت 🔻

“البته این فقط حدس و گمان است. البته ما می خواهیم مربی اینجا باشد. اما این شکست ربطی به دینو [تاپمولر] ندارد. ما بعد از 19 دقیقه 0:3 شکست خوردیم زیرا در هیچ دوئلی برنده نشدیم.

با توجه به اینکه وضعیت واکسیناسیون جاشوا کیمیچ اخیراً علاوه بر پرونده حقوقی در حال انجام لوکاس هرناندز به اطلاعات عمومی تبدیل شده است، مطمئناً در باشگاهی با نام مستعار اف سی هالیوود حواس پرتی خارج از زمین وجود دارد. هر دو بازیکن به دلیل مسائل مربوطه در خارج از زمین مورد انتقاد زیادی قرار گرفته اند، اما برازو واقعاً احساس نمی کرد که این چیزی است که واقعاً بر نحوه عملکرد تیم جمعی تأثیر می گذارد.

حمیدزیچ گفت 🔻

 

«گفتنش سخت است. هفته گذشته داستان های زیادی وجود داشت، اما ما در بازی های قبلی با آن کنار آمدیم. هماهنگ نشدن دلیل باخت امروز نبود ، ما وارد دوئل نشدیم که بتوانیم توپ ها را متوقف کنیم.

 

دایوت اوپامکانو مطمئناً بازی بدی را ارائه داد. تلاش‌های او برای بایرن تا کنون از بازی به بازی دیگر پیشرفت‌هایی را نشان می‌دهد، بجز بازی گلادباخ در تا به اینجای کار عملکرد او کاملاً قابل قبولی بوده است، ولی او در این بازی سرعت کمی داشت. برازو علیرغم اینکه عملکرد فردی او کم بود، گفت که این ربطی به نتیجه ندارد و این همیشه یک تلاش جمعی است.

حمیدزیچ گفت 🔻

 

«ما با هم می‌بریم، با هم می‌بازیم. ما دوباره وضعیت(اوپامکانو) را خواهیم ساخت. این غیرقابل توضیح است زیرا او اخیراً فوق العاده بازی کرده است. گلادباخ واقعاً فوق‌العاده بازی کرد، آنها از همان دقیقه اول کاملاً همه چیز در زمین به بایرن تحمیل کردند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید