کومان نزدیک به لیورپول ،درخواست حقوق او خارج از عرف بایرن مونیخ است

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از اسپورت بیلد، کینگزلی کومان همچنان در قرارداد جدید خود از بایرن مونیخ بیش از 20 میلیون یورو در هر فصل درخواست می کند، که با گزارش های قبلی مبنی بر کاهش قیمت درخواستی کومان به محدوده 14 تا 16 میلیون یورو در تناقض است.

با توجه به اینکه این رقم احتمالا برای باواریایی ها امکان پذیر نیست، باشگاه در حال بررسی گزینه هایی برای فروش این بازیکن فرانسوی در تابستان آینده است. یکی از مقصدهای بالقوه لیورپول است، که می‌تواند به دنبال تکرار نوع معامله باشگاه لیگ برتری با بایرن مونیخ برای خرید تیاگو آلکانتارا باشد.

بر اساس گزازش دیلی اکسپرس، کومان برای لیورپول بسیار جذاب است🔻

  • بر اساس گزارش ها، مایکل ادواردز، مدیر لیورپول، ممکن است مسیر روشنی برای امضای کینگزلی کومان ، بازیکن بایرن مونیخ باشد. قرمزها با تجارت با قهرمانان آلمانی غریبه نیستند و تنها ۲۵ میلیون پوند برای جذب تیاگو آلکانتارا در ابتدای فصل گذشته صرف کردند.

گفته می شود که غول باواریایی قبلاً کریم آدیمی، بازیکن ردبول سالزبورگ و آنتونی از آژاکس را به عنوان دو جایگزین احتمالی برای کومان در صورت ترک باشگاه در تابستان آینده شناسایی کرده است.

با این حال، باید دید که آیا لیورپول با پیشنهادی 25 میلیون پوندی دیگر موفق خواهد شد که کپی کاری قبلی آنها برای تیاگو باشد.

به نظر می رسد لیورپول به دنبال استفاده از موقعیت بایرن مونیخ است. باشگاه و یورگن کلوپ به دنبال خرید در محدوده 29.5 میلیون یورویی برای کومان است. با توجه به اینکه باشگاه باید تابستان آینده کومان را به فروش برساند، بعید است که 70 تا 90 میلیون یورو را که زمانی تصور می شد برای کومان قابل دستیابی بود، دریافت کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید