|

مصاحبه میروسلاو کلوزه با کیکر

«تقریبا 3 هفته پیش، ناگهان درد شدیدی در پا داشتم. به دلیل اینکه درد بیشتر می شد، به پزشکان خود مراجعه کردم. در ابتدا فکر کردم این یک عصب کشیده شده یا چیزی شبیه به آن است. تشخیص کمی شوکه کننده برای من بود. من دو ترومبوز در پا دارم.

من بلافاصله دارو مصرف کردم و بلافاصله جوراب های ویژه ای دریافت کردم که اکنون مجبور هستم شبانه روز بپوشم.

پزشکان برای من کاملا روشن کردند که نباید با این وضعیت شوخی کرد.

آنها تقریبا استراحت كامل تجویز می كنند. من نمی توانم بدوم، نمی توانم شنا كنم – اما مهمتر از همه نمی توانم فوتبال بازی كنم. من در کمپ تمرینی قرنطینه تقریبا دیوانه شدم. قادر به شوت زدن یا نشان دادن تمرینات به بازیکنان نیستم … به سادگی نمی توان کاری را فعالانه انجام داد: بی رحمانه بود.

فقط لبه زمین ایستادن .. نه، این جواب نمی دهد. من نمی خواهم و نمی توانم به عنوان مربی کار کنم. در روزهای بعد فهمیدم که هرگز نمی خواهم حرفه مربیگری خود را در فوتبال حرفه ای اینگونه شروع کنم. یا به درستی [باید کار کرد] یا نه. یا کمی دیرتر.

من همه باشگاهها و تیمهایی که خواستار جذب من بودند را رد کردم. وقتی دوباره سالم شدم، می خواهم از هرچه به عنوان بازیکن و مربی به دست آورده ام در فدراسیون و بایرن مونیخ و همچنین در دوره های مربیگری استفاده کنم. مشتاق این هستم که ایده هایم را با یک تیم پیاده سازی کنم.

کلوزه تایید می کند که به فلیک در فدراسیون و تیم ملی آلمان نخواهد پیوست:

ادامه دادن این حرفه بعنوان دستیار مربی احساس طی کردن یک مسیر اشتباه را دارد حتی اگر از نظر انسانی و حرفه ای کار با هانسی فلیک در تیم ملی مناسب باشد. اما این کار ممکن است راه راحت تر باشد. من این را نمی خواهم.

اکنون از زمان استفاده خواهم کرد تا هر آنچه را که برای فلسفه بازی و ساختارهایم آموخته ام مرتب کنم. سپس برمی گردم. من هم اکنون مشتاقانه منتظر کار به عنوان سرمربی هستم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید