| | |

مصاحبه نیکلاس زوله یا وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان

«من واقعا سخت کار کرده ام و با خردمندی از قرنطینه دو هفته آخر با بایرن استفاده کردم. در 2، 3 ماه گذشته بخاطر عضلاتم افتهای کوچکی داشته ام. نمی گویم تا الان به 100 % آمادگی رسیده ام، اما من در مسیر درست قرار گرفته ام تا کاملا آماده بازی مقابل فرانسه باشم.

من کمی بیشتر روی بدن و زانویم کار می کنم. وقتی دو بار رباط صلیبی خود را پاره کردی، باید برای بدنت کارهایی بکنی. من ممکنست چند بار بیشتر از بقیه بدوم. وقتی دیگران استراحت داشتند، من در بایرن تمرین کردم. من دارم به سطح بقیه می رسم.»

 

در مورد رقابت با هوملس و رودیگر :

«همیشه برای حضور در تیم های ملی رقابت وجود دارد، به خصوص اکنون که 26 بازیکن در تیم حضور دارند. همه می خواهند بازی کنند، بنابراین موضوع جدیدی نیست.»

Image

آیا بازی در پست دفاع راست برای آلمان گزینه ای است؟

زوله :«با توجه به اینکه امسال برای اولین بار در آن پست بازی کردم، فکر می کنم کار دشواری انجام دادم. دیگران باید تصمیم بگیرند. من جایی بازی خواهم کرد که مربی بخواهد و هرطور بتوانم به تیم کمک خواهم کرد تا بتوانیم قهرمان اروپا شویم.»

 

سوله در مورد یورو :

«شروع کردن رقابت در چنین گروه سختی با نتیجه ای مثبت برابر قهرمان جهان #فرانسه ما را برای بقیه مسابقات تقویت روحی می کند. اولین بازی ما حیاتی است. ما نباید با ترکیبی که داریم، از بقیه تیم ها بترسیم. ما کیفیت خوبی برای دستیابی به موفقیت های عالی داریم.»

 

زوله در مورد چگونگی متوقف کردن #امباپه و #رونالدو :

«شما فقط می توانید این کار را بصورت تیمی انجام دهید. ما باید با 11 بازیکن حمله کنیم و دفاع کنیم. رفتن به مقابله با امباپه در بصورت تک به تک در یک فضای بزرگ مسلما دشوار است.

اگر هنگام بازی فوتبال تهاجمی، بصورت تیمی دفاع كنید و باور داشته باشید كه گل نخواهید خورد، خیلی مهم نیست كه چه كسی برای آنها بازی می كند. اگر ما تیمی بازی كنیم، بازیکنان را مجبور به اذیت کردن حریفان نیز می كنیم.»

Image

زوله در مورد مدعیان قهرمانی:

«فرانسه به عنوان قهرمان جام جهانی، بدیهی است که یکی از مدعیان است. آنها از نظر ترکیب خود و تعدادی از بازیکنان در کلاس جهانی قوی هستند. پرتغال مدافع عنوان قهرمانی، نیز تیم واقعا خوبی هست. ما بعد از بازی کردن با آنها خواهیم فهمید که کجا هستیم [چقدر قوی هستیم].»

آیا آلمان یکی از مدعیان است؟

زوله :

«آلمان همیشه یکی از مدعیان است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید