| |

مصاحبه هری کین مهاجم بایرن قبل از بازی بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا شب دو تیم بایرن مونیخ و منچستریونایتد در ورزشگاه شهر مونیخ ،آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت هری کین مهاجم تیم باواریایی در مصاحبه پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

هری کین در ابتدای مصاحبه گفت :

 

🎙در تابستان مذاکراتی با چند باشگاه در پس زمینه انجام شد. بایرن مونیخ علاقه زیادی به من داشت. الان من اینجا هستم. منچستر باشگاه بزرگی است. اما تصمیم گرفتم به اینجا نقل مکان کنم.

 

هری کین درباره شکست بایرن مونیخ در فینال 1999 مقابل منچستریونایتد

 

🎙”من آن را به صورت زنده تماشا نکردم، اما در طول سال ها نکات برجسته زیادی را دیده ام. وقتی در دقایق پایانی شکست می خوری خیلی تلخ است. البته هنوز هم دردناک است. اما از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است. ما اکنون در حال تلاش هستیم. تا خاطرات جدیدی را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم.”

 

هری کین درباره اولین هفته های حضور در مونیخ

 

🎙 “قبل از اینکه به اینجا بیایم، می دانستم که بایرن مونیخ چقدر بزرگ است. اکنون آمده ام و از محیط جدید لذت می برم. به دلیل تعطیلات بین المللی و تولد فرزندم، من خیلی شلوغ بوده ام و هنوز کار نکرده ام. هنوز توانسته ام همه چیز را کشف کنم. اما من درباره همه چیز اینجا هیجان زده هستم.”

 

هری کین درباره شروع در بایرن

 

🎙”این یک شروع خوب برای من در اینجا بود. این یک حرکت بزرگ بود که فشار و انتظارات زیادی را به همراه داشت. من تاکنون 4 گل به ثمر رسانده ام. از این موضوع بسیار خوشحالم، اما هنوز جای پیشرفت زیادی وجود دارد. البته من تاتنهام را زیاد تماشا می کنم، در تمام عمرم این کار را انجام خواهم داد.

 

هری کین درباره در مورد رابطه اش با توماس توخل

 

🎙ما مثل هر بازیکنی در تیممان رابطه خوبی داریم. من رفتار خاصی نمی کنم چون بازیکن جدیدی هستم. او مربی برخی از بزرگترین باشگاه ها بوده است. من می توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم و او به من کمک می کند پیشرفت کنم. او همچنین می‌داند که ما فضایی برای پیشرفت داریم و به توسعه ادامه خواهیم داد.»

 

هری کین درباره احتمال رویارویی با هری مگوایر

 

🎙”هری بی جهت در کانون توجه است، او برای خیلی چیزها قربانی است. همچنین به خاطر نحوه بازی اخیر تیم. او یکی از بهترین مدافعان تاریخ کشور من است. او دوست خوبی برای من است. دارد روی خودش کار می کند تا بهتر و بهتر شود. ما به عنوان یک تیم کاملاً از او حمایت می کنیم و او از حمایت مربی نیز برخوردار است.”

 

هری کین درباره منچستریونایتد

 

🎙”یونایتد در حال حاضر دوره سختی را پشت سر می گذارد. ما انتظار واکنش داریم. می خواهیم بازی را در خانه مدیریت کنیم و باید مراقب نقاط قوت آنها باشیم. باید موقعیت های کافی ایجاد کنیم.”

 

هری کین درباره آیا زمان مناسبی برای رویارویی با منچستریونایتد است؟

 

🎙”برخی از تیم‌ها نیز زمانی که دوران سختی را پشت سر می‌گذارند واکنش نشان می‌دهند. ما مقابل هواداران خود بازی می‌کنیم و می‌خواهیم از ابتدا نشان دهیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. یونایتد در ضدحملات با بازیکنان سریع قوی است. اما ما می‌خواهیم کنترل را در دست بگیرید و آنها را از هم جدا کنید.”

 

هری کین درباره پیشرفت در یادگیری زبان آلمانی

 

🎙من هنوز پیشرفت زیادی با آلمانی‌ام نداشته‌ام، اما به آن ادامه می‌دهم.»

 

هری کین درباره گلف با توماس مولر

 

من یک بار با توماس مولر گلف بازی کردم، خوب است که با هم تیمی هایم خارج از زمین هم آشنا شوم.

 

هری کین درباره گل زنی

 

🎙دلیلی وجود دارد که چرا باید به بایرن مونیخ پیوست. بایرن می‌خواهد دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شود، و من می‌خواهم همه چیز را برای این جام انجام دهم. اما ابتدا باید به مرحله حذفی صعود کنیم. اکنون امیدواریم شروع خوبی داشته باشیم.

 

هری کین درباره گل های زده شده در لیگ برتر انگلیس

 

🎙”البته که شما به آن فکر می کنید. اما من هرگز روی رکوردهای فردی تمرکز نکردم. برای من این مهم است که چگونه پیشرفت کنم. من می خواستم هر سال برای قهرمانی، برای لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنم. به همین دلیل است که اینجا هستم و این چیزی است که می کنم.” تمرکز می کنم.”

 

هری کین درباره لیگ قهرمانان بزرگترین هدف او است؟

 

🎙 “من روی هر سه رقابت به طور مساوی تمرکز می کنم. لیگ قهرمانان بزرگترین رقابتی است که وجود دارد. فینال در ومبلی ویژه خواهد بود، ورزشگاه ملی من است. اما این چیزی است که من هنوز روی آن تمرکز نکرده ام.”

 

 

هری کین درباره تفاوت تاتنهام و بایرن

تیمی مانند بایرن که 11 قهرمانی متوالی را کسب کرده است، آماده موفقیت است. هدف ما این است که همه در جام قهرمانی موفق باشیم و در مسابقات جام حذفی به موفقیت برگردیم.

هری کین درباره ماتیس تیل

 

🎙او فصل را خیلی خوب شروع کرد. او با انرژی کامل و با تعهد کامل تمرین می کند. در نهایت مربی تصمیمات خود را می گیرد. او مطمئن است و همه چیز را می دهد. اگر می خواهیم موفق باشیم، به همه بازیکنان نیاز داریم.”

 

هری کین درباره بازیکنان انگلیسی

🎙من با جود بلینگهام در آخرین وقفه بین‌المللی صحبت کردم. می‌دانم او در دورتموند چه کرد. او در رئال مادرید بسیار قوی شروع کرد، بنابراین من برای او خوشحالم. من و جود برای خودمان تصمیم گرفتیم چه چیزی برایمان بهتر است. بازیکنان جوان می خواستند به خارج از کشور بروند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید