پپ وستهام
| |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی ومنچستریونایتد

به گزارش فوتبال724 دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد در رقابتهای لیگ برتر انگلیس  به مصاف هم خواهند رفت

 

قبل از این دیدار پپ گواردیولا در کنفرانس خبری از وضعیت تیمش گفت :

 

درباره مصدومین:

بله خبر خوبی برای ماست ، نیتن آکه برگشت. او جلسات آموزشی را گذراند و احساس خوبی داشت. بله همه مناسب هستند. این برای ما مهم است و امیدوارم بعد از وقفه بین المللی و بازیهای ملی همه واقعاً خوب برگردند.

درباره رقیب:

من می دانم که یونایتد چقدر تیم سختی است. این حس را دارم که آنها هر فصل تیم بهتری میشوند. آنها بیش از یک سال است که شکست نخورده اند. آنها همیشه در ورزشگاه اتحاد نتایج خوبی می گیرند – اما ما از فرصتی که برای گسترش امتیاز خود داریم می دانیم.من همیشه (به منظور) آماده می شوم تا حریفان را شکست دهم. ما کیفیت آنها را می دانیم. من از نحوه بازی آنها در استمفوردبریج بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. ما این چالش را می پذیریم و می خواهیم یک بازی خوب انجام دهیم تا آن را برنده شویم.

درباره تغییر تاکتیکی تیم سیتی :

شما می توانید با هفت مدافع بازی کنید و برنده شوید و با مهاجمان بیشتری بازی کنید و حالت تدافعی داشته باشید. بازی (دربی) (در ماه دسامبر) خوب نبود ، آنالیز می گفت خسته کننده است. اما ما اعتراف می کنیم که در آن دوره در بهترین حالت نبودیم. اما هدف این بود که سعی کنیم بازی را ببریم.

درباره بازیهای ملی :

(در قرنطینه) منطقی نیست که به تیم ملی بروید و سپس نتوانید ده روز بازی کنید. ما تمام فصل را اینجا کار می کنیم. ما وقت ، تلاش و پول زیادی را صرف این سرمایه گذاری می کنیم – برای 6/7 بازیکن در این زمان از فصل وقت از دست میرود و این برای ما معنی ندارد.

درباره حس پیروزی طلبی بازیکنان:

هیچ کلمه ای میل را به بازیکنان تزریق نمی کند. این ناشی از تمایل به رقابت با هم تیمی ها و انجام بهترین کارهاست. مردم چیزهای خوبی می گویند چون ما برنده می شویم. وقتی برنده می شوید بوی زیبایی دارد اما می توانیم ضرر کنیم. به همین دلیل دیدگاه ما آرام است.ما همیشه فکر می کنیم که می توانیم بهتر عمل کنیم. اما این در مورد چگونگی کنترل لحظه های خوب است. وقتی چیزی را برنده می شوید ، به این معنی نیست که در آینده برنده خواهید شد.ما با شکوه بوده ایم ، هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند ، اما شما در ماه مارس پیروز نمی شوید. من چیزی در تیم می بینم. همه می خواهند برنده شوند.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید