| | |

کنفرانس خبری مارکو رزه و ماکس ابرل پیش از بازی با بایرلورکوزن

«لارس اشتیندل با داشتن 5 کارت زرد از بازی امروز محروم است. کریستف کرامر از ناحیه رباط آسیب دیده و مصدوم است.

یوناس هوفمان دچار مشکلات عضلانی است، بنابراین فردا باید ببینیم حال وی چطور است. بریل امبولو همچنین قبل از اطلاع از در دسترس بودن وی، باید تحت معاینه قرار گیرد.»

Image

«من نسبت به قبل از تصمیمم [مبنی بر ترک باشگاه] فرقی نکرده ام. رابطه من با بازیکنان تغییری نکرده است. تنها چیزی که در حال حاضر اوجود ندارد، نتیجه است. اگر ما به سختی کار کنیم، مزد آن را خواهیم گرفت. «مطمئناً وضعیت فعلی مرحله آسانی نیست، اما من مراحل سخت دیگری را نیز در کار خود پشت سر گذاشته ام. من اطمینان دارم که می توانیم این وضعیت را برگردانیم و فردا فرصت این کار را داریم.»

Image

یوردان بیر مقابل لایپزیگ بازی خوبی انجام داد. او رقابت سختی با ماتس گینتر و نیکو الودی در این مسابقات دارد،  اما هنوز بازی های زیادی در راه است و ما همیشه او را در ذهن داریم.»

«در مورد صحبت کردن ارلینگ هالند و رنه ماریچ بعد از مسابقه جام حذفی؛ او با پسر جوانی صحبت می کرد که از گذشته های دور خوب او را می شناخت. این هوشمندانه ترین ایده نبوده و او عذرخواهی کرده است، اما مطمئنا هیچ نیت پنهانیدر مورد اقدامات وی وجود نداشته است. رنه بعد از بازی [بابت اینکارش] بهم ریخته شده بود.»

«در حال حاضر ما کاملا خوش شانس نیستیم، اما شما نیز باید این شانس را کسب کنید. ما باید این وضعیت را تحمل کنیم، سرمان را بالا نگه داریم و سپس شانس دوباره به طرف ما باز خواهد گشت.»

Image

«تیم بایرلورکوزن در نیم فصل اول عالی بازی کرد و فوتبال هیجان انگیزی بازی کرد. این اواخر اوضاع کمی برای آنها تغییر کرده است. مانند ما، لورکوزن بازی های زیادی انجام داده است و بدون شک این موضوع در فرم فعلی آنها نقش دارد. آنها امیدوارند شانس دوباره به آنها رو کند.»

Image

«عملکرد تیم در اواخر چندان بد نبوده است ، بنابراین مطمئن هستم که به زودی آن را تغییر خواهیم داد. من همچنان متقاعد شده ام که می توانیم همراه با مارکو رزه به مسیر موفقیت برگردیم.

به عنوان کسی که مسئولیت این باشگاه را بر عهده دارد، 100٪ مطمئن هستم که مارکو بهترین مربی بوروسیامونشن گلادباخ تا تابستان است. ما می خواهیم موفق باشیم و به طور ایده آل به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. روند فعلی ممکن است خوب نباشد، اما ما با تلاش به روند قبلی برخواهیم گشت.»

Image

«قرارداد اسکار ونت تابستان امسال تمام می شود. ما در حال مذاکره با او هستیم، اما اگر او در این شن بازگشت احتمالی به زادگاهش سوئد را در نظر بگیرد، کاملاً قانونی است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید