| |

نبرد وایکینگ دورتموند و ماشین گلزنی بایرن مونیخ در درکلاسیکر

به گزارش فوتبال۷۲۴ وقتی بایرن مونیخ و بوروسیادورتموند در هفته 24 مسابقات بوندسلیگا‌ در کلاسیک‌ترین دیدار المان به مصاف هم می روند ، این به معنای دوئل بین رابرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند ، گلزن استثنایی هر دو تیم است. کدام شماره نه تیم خود را در بازی به پیروزی می رساند؟

رابرت لواندوفسکی در حال حاضر با 28 گل در صدر لیست گلزنان قرار دارد ، ارلینگ هالند با 17 گل در رده سوم قرار دارد. هر دو وضعیت خود را به عنوان بهترین مهاجم این فصل در جهان تثبیت می کنند.

لواندوفسکی ، فوتبالیست حاکم جهان در راه شکستن رکورد تاریخی بوندس لیگا است
او به قصد شکستن 40 گل گرد مولر ، اسطوره بایرن می‌رود

28 گل زده لواندوفسکی در لیگ در این مرحله بسیار خاص است و هیچ بازیکنی به این رکورد نرسیده است – حتی “بمب‌افکن معروف بایرن” که پس از 23 هفته مسابقات 25 بار در 1971/72 موفق به گلزنی شده بود.
لواندوفسکی همچنین یک متخصص کلاسیک در ۱۸قدم حریف است. کاپیتان 32 ساله تیم ملی لهستان با 18 گل در این دوئل (17 گل برای مونیخ و یک گل برای دورتموند) می تواند خود را رکورددار گلزنی در این درکلاسیکر معرفی کند.

هالند: هر 87 دقیقه یک گل

از سوی دیگر ، اگر هالند بین هفته 10 تا 13 مسابقه از ترکیب بیرون نبود ، چند گل دیگر به ثمر می رساند. با 17 گل در لیگ ، مهاجم ملی پوش 20 ساله نروژی هنوز به طور واضح در لیست گلزنان داخلی باشگاه قرار دارد ، هیچ بازیکن دیگری در این تیم بیش از شش گل ندارد.
بیش از هر چیز ، هالند از طریق کارایی تکرار نشدنی خود می درخشد. او برای 30 گل خود در بوندس لیگا فقط به 94 شوت به سمت دروازه احتیاج داشت. قبل از او ، تنها پس از 33 بازی ، فقط افسانه اوه زیلر موفق به ثبت 30 گل شد ، لواندوفسکی در این مرحله فقط 8 بار موفق به گلزنی شد.

به طور متوسط ​​، هالند هر 87 دقیقه ، در میان بازیکنانی که حداقل 25 گل در لیگ دارند،گل می زند که از نظر تاریخی بهترین نرخ است.

رابرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند بیشترین شانس را برای برنده شدن در مسابقات کلاسیک پیش رو دارند. اگر یکی از آنها در موقعیت امیدوار کننده توپ را دریافت کند ، دروازه بان حریف معمولاً با مشکلی تقریباً حل نشدنی روبرو می شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید