| | |

صحبتهای ادین ترزیچ و مایکل تسورک قبل از درکلاسیکر

در مورد 4 پیروزی پیاپی #دورتموند

«پیاده سازی ایده بازی به طور مداوم کمی بیشتر [از آنچه فکر می کردیم] طول کشید. واضح است که یک روند و پروسه وجود دارد تا زمانی که همه چیز خودکار شود. این پروسه در چند بازی گذشته بهتر کار کرد، ما می خواهیم آن را حتی بیشتر بهبود دهیم. ما می خواهیم با زمان بندی و میزان پرسینگ خود، این روند پیروزی را در مسابقات پیش رو ادامه دهیم.»

Image

در مورد دو بازی اخیر با بایرن مونیخ :

« می توانید بفهمید که جزئیات کوچک بازی ها را تعیین می کنند. ما در هر دو بازی این فرصت را داشتیم که پیش بیفتیم یا گل پیروزی را به ثمر برسانیم. ما موفق نشدیم. من مشتاق بازی دوباره با آنها هستم. شما باید بیدار باشید. اگر توپی را در مرکز میدان از دست بدهید، می تواند بلافاصله یک هشدار باشد. آنها وقتی کار به استانداردها می رسید، علیه ما خطرناک بودند، بنابراین باید مراقب باشیم. مواردی وجود دارد که ما نمی توانیم از آنها جلوگیری کنیم. هنوز هم باید واکنش خوبی نشان دهیم. اما مهمترین چیز این است که ما کارهایی را انجام می دهیم.

فازهایی وجود دارد که ما باید سخت مبارزه کنیم. وقتی در مونیخ بازی می کنید این اهمیت بیشتری دارد، اما شجاع بودن و خطرناک بودن را نیز شامل می شود. موارد کوچکی از این دست در چنین مسابقات نزدیک تفاوت ایجاد می کند.»

Image Image

در مورد مصدومیت جیدون سانچو و رافائل گوئررو :

«هنوز قطعی نیست که آیا جادون سانچو و رافائل گریرو به مونیخ سفر می کنند یا خیر. هر دو مقابل مونشن گلادباخ مصدوم  و باید تعویض می شدند. ما باید صبر کنیم و ببینیم. ممکن است دو نفر در شرایط سختی باشند، اما ما امید خود را از دست نمی دهیم که  آنها فردا با ما به مونیخ پرواز کنند. در این بین، مانوئل آکانجی دوباره شروع به دویدن کرده است: او پیشرفت زیادی می کند، اما برای بازی روز شنبه کافی نخواهد بود.»

Image

مایکل تسورک درباره درکلاسیکر

«حتی باوجود اینکه دورتموند در رده پنجم جدول است، و باوجود اینکه شرایط دو تیم کمی متفاوت است، وقتی بایرن مونیخ مقابل دورتموند بازی می کند هنوز یک بازی خاص است. در سال های اخیر، این بازی ها عامل اولیه قهرمانی بوده است. با این وجود ، چیزهای زیادی در انتظار این مسابقه است. در دو سال گذشته، بازیهای رودرروی این دو تیم عامل اولیه تعیین کننده قهرمانی بود. امسال چنین نیست، اما هر دو تیم برای رسیدن به اهداف عالیه خود به تک تک امتیازات این بازی نیاز دارند. بنابراین تنش و هیجان کافی در مسابقه وجود دارد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید