| | |

کنفرانس مطبوعاتی هانسی فلیک قبل از درکلاسیکر

هانسی فلیک:

« بنجامین پاوارد فردا در دسترس نخواهد بود. او بار تمرین را ذره ذره افزایش می دهد و هفته آینده کاملا [آماده] برمی گردد. ما نمی خواهیم ریسک کنیم. بازیکنانی داریم که می توانند جایگزین او شوند.

Image

بازی با دورتموند همیشه برای ما خاص است. بازی ها همیشه در سطح بالایی هستند. دورتموند در حال حاضر جزو 3 تیم برتر نیست اما آنها تیم خوبی دارند و در چند هفته گذشته کیفیت خود را دوباره نشان داده اند. آنها استفاده از بازیکنان و جوانان با استعداد را تجربه کرده اند.

Image

در مورد تفاوت بین الان و اولین بازی اش به عنوان مربی مقابل دورتموند:

«من ترجیح می دهم به وضعیت فعلی و زمان حال فکر کنم. ما در بالای جدول هستیم و می خواهیم از برتری خود دفاع کنیم. اینگونه است که پا به این بازی می گذاریم.

ما برای فردا برنامه بازی خود را داریم. ما از نظر تهاجمی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستیم، دقیقاً مانند دورتموند. علاوه براین، جاگذاری مناسب بازیکنان در موقعیت خط دفاع مهم است. فردا مهم است که از همان ابتدا وارد مبارزه شویم [اجازه ندهیم حریف گل بزند و بعد بازی را جدی بگیریم]. ما مشتاق بازی هستیم.»

Image

در مورد وضعیت نوبل و انتقال قرضی احتمالی او:

«اینها مواردی است که [مربوط به مسائل داخل باشگاهی هستند] و ما راجع به آن در داخل باشگاه صحبت می کنیم. ما در اینجا به صحبت در مورد این موضوع کاری نداریم. الکس می دانست که به چه باشگاهی وارد می شود. او دو بازی انجام داد و اکنون آسیب دیده است، اما شماره یک مشخص تیم مانوئل نویر است.»

در مورد هالند :

«او واقعاً عطش گلزنی دارد. آینده می تواند به او تعلق داشته باشد زیرا او هر آنچه را که برای آن لازم دارد در اختیار دارد. او سریع است و قدرت تمام کنندگی خوبی دارد. بستن فضاها برای او بسیار مهم است. ما باید پاس ها به او را قطع کنیم.»

Image

در مورد انگیزه  قبل از بازی فردا:

«من برای هر بازی شوق دارم. بازی با دورتموند مطمئنا چیز خاصی است ، شبیه به بازی لیگ قهرمانان [اروپا]. هر بازیکنی انگیزه دارد. محک زدن خودت در برابر بهترین ها همیشه عالی است.»

 

 

 

 

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید