گواردیولا
| |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از بازی منچسترستی و لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ منچسترسیتی در آخرین بازی خود در گروه A لیگ قهرمانان اروپا با هدایت پپ گواردیولا روز سه شنبه به مصاف لایپزیگ می رود.

سیتی آخرین بار پاری سن ژرمن را شکست داد تا مطمئن شود که در صدر گروه قرار می گیرد و دیگر مهم نیست در بازی ششم چه اتفاقی می افتد.

پپ گواردیولا درباره بازی گفت🔻

آنها با ما [بازیکنان جوان] سفر می کنند. چهار یا پنج بازیکن جوان و سپس فردا ترکیب را تعیین می کنیم.

پپ گواردیولا درباره نگرانیهای کوید در المان🔻

نگرانی در آلمان زیاد است و بازی پشت درهای بسته است، وضعیت خوب نیست. ما باید یاد بگیریم که وضعیت حل نشده است. همانطور که نخست وزیر گفت ماسک بزنید، فاصله اجتماعی را رعایت کنید و مراقب باشید.

پپ گواردیولا درباره افراد غایب در تیم 🔻

بله کوین دیبروینه مبتلا به کووید شده بود و در همان شرایط فیزیکی خود در حال تمرین بود. این خوب نیست زیرا افرادی که به کووید مبتلا می شوند احساس پوچی می کنند. خواهیم دید که او چند دقیقه می تواند بازی کند.

پپ گواردیولا درباره وضعیت کوید🔻

ما از جامعه مستثنی نیستیم. ما یک زندگی عادی داریم. در خیابان ها قدم می زنیم، به رستوران می رویم. وضعیت در یک سال و نیم اخیر بحرانی بوده است. مردم هر روز می میرند، تعداد زیادی در سراسر جهان. با واکسن مطمئنن وضعیت بهتر می شود.

پپ گواردیولا درباره وضعیت تمام سده سیتی در این مرحله و صعود 🔻

مطمئناً همه بچه‌هایی که فردا بازی می‌کنند، برای احترام به لایپزیگ و احترام برای تیم بورخه و پاری سن ژرمن می‌خواهند پیروز شوند. ما می خواهیم پیشرفت کنیم. ما می توانیم کارها را حتی بهتر انجام دهیم – دقیقاً می دانیم چه کنیم. هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، طبیعی تر است. این یک فرصت بزرگ است. مهمترین چیز تیم اول است. برای آنها خوب است که ببینند شما چگونه رفتار می کنید. امیدوارم فردا برخی از آنها بتوانند بازی کنند – ما پنج تعویض داریم، بنابراین شاید بتوانیم از آکادمی استفاده کنیم.
جورج، سی‌جی، رومئو، کول و مک‌آتی – این پنج نفر با ما می‌آیند.

پپ گواردیولا درباره دیبورینه 🔻

او مجبور نیست چیزی به من نشان دهد. او باید خودش را نشان دهد. برناردو آن را می داند، گاندو آن را می داند، وینگرها آن را می دانند. آنها باید خوب بازی کنند. من همه آنها را می شناسم. آنها مجبور نیستند به من نشان دهند که چه کسی هستند. آنها باید خود را نشان دهند.

پپ گواردیولا درباره تسلط اسپانیا بر اروپا 🔻

اسپانیا یک دهه بر اروپا تسلط داشت، ولی سه سال میشود [تسلط] این تمام شده است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا انگلیس می تواند با آنچه بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو و والنسیا انجام دادند برابری کند یا خیر. هر چهار تیم انگلیسی راه یافته اند و این موفقیت بزرگی برای لیگ برتر است.

پپ گواردیولا درباره لایپزیگ🔻

من به تاثیری که آنها ایجاد می کنند احترام زیادی می گذارم. من انتظار یک تیم تهاجمی را دارم. تحت فشار قرار خواهیم گرفت آنها انتقال های باورنکردنی را انجام خواهند داد. ما باید خودمان بتوانیم بز بازی مسلط بازی کنیم. ما نمی توانیم با ریتمی که آنها دوست دارند رقابت کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید