پپ وستهام
| |

مصاحبه پپ گواردیولا پس از پیروزی منچسترسیتی مقابل شفیلدیونایتد🔻

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم منچسترسیتی و شفیلدیونایتد در هفته بیستم لیگ برر انگلیس به مصاف هم رفتند.در پایان تیم سیتی با پیروزی ۱_۰ جایگاه خود را با بازی کمتر در صدر جدول تثبیت کرد.
در این بازی پپ‌گواردیولا به ۵۰۰پیروزی در‌طول دوران حرفه‌ای خود به عنوان سرمربی رسید
او بعد از بازی گفت 🔻

“بسیار دشوار بود ، ما آن را می دانستیم ، یک پیروزی خارق العاده باورنکردنی برای ما. پس از پایان بازی ها ، 12 پیروزی متوالی ، بازیکنان همچنان خستگی ناپذیر می دوند و می جنگند. هر بار که مقابل آنها بازی می کنیم ، ما مبارزه می کنیم. تعداد گل کمی را قبول می کنیم ، این مهم است … ”
“هر بازی کاملاً متفاوت است.با این شرایط جوی ما فکر کردیم این یکی از سخت ترین بازی ها در تمام فصل خواهد بود. هوا برای هر دو طرف بد بود

پپ درباره بازی با تیم ته جدول 🔻

“این بار به دلایل زیادی همه درباره بازی با تیم پایین لیگ اشتباه فکر کردند، اگر ما نمی دانستیم چه اتفاقی می افتد مطمئنن به مشکل میخوردیم. تیم آنها فوق العاده متعهد بود ، اشتباه نمی کرد ، آنها روی توپ برگشتی تمرکز داشتند و پاس‌های بلند. “

پپ در ادامه گفت 🔻

“ما در دوئل زیادی پیروز شدیم ، ما فرصت ایجاد موقعیت نداریم ، آنها با ده بازیکن دفاع می کنند ، فضای داخلی را مسدود می کنند ، به شما اجازه می دهند بیرون بروید ، این آسان نیست. بعد از گل آنها دقیقاً می دانستند چه باید بکنند. این اثبات واقعی است که پریمرلیگ فوق العاده سخت است … ”
“تیم پایین جدول هر چیزی را نشان می دهد که باید پیروز شود. هیچ چیز به خاطر آبی بودن ما بی دلیل داده نمی شود. همیشه خوب شروع می کنیم و آن را حفظ می کنیم. بازی در آن سیستم آسان نیست.”
“ما مبارزه می کنیم زیرا آنها واقعاً یک طرف خوب هستند. جای تعجب است که آنها آنجا(ته جدول) هستند ، اما تیم آنها زنده است ، آنها فریاد می زنند ، صحبت می کنند ، تا آخر با هم هماهنگ هستند. ما این را می دانستیم و عملکرد بسیار خوبی داشتیم.”

پپ درباره شرایط جوی 🔻

از خواب بیدار شدم ، از ساختمان خود بیرون رفتم و دیدم شرایط باد و یخ زدگی وجود دارد و بلافاصله گفتم این یکی از سخت ترین بازی هایی است که در این فصل انجام می دهیم. شفیلد یونایتد در رده های پایین قرار دارد و این زمانی است که می‌فهمید لیگ برتر سخت ترین در جهان است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید