| |

مصاحبه ژاوی قبل از بازی بارسلونا و پلژن در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲/۲۳ دور رفت گروهی

فوتبال۷۲۴ – ژاوی هرناندز وضعیت این تیم را در ساعات قبل از جدال مقابل ویکتوریا پلژن چک در افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا 22-23 تحلیل کرده است.

سرمربی بارسا تمایلی به در نظر گرفتن بارسلونا به عنوان یکی از محبوبیت ها نداشته است، اما اذعان دارد که جاه طلبی و هدف کسب جام قاره است.

ژاوی درباره دمبله🔻

🎙”من بخشی از این تغییر هستم. اما تغییری ندیده ام، همیشه او را خوشحال و راضی دیده ام. صادق بوده ام، چه زمانی که او خوب بازی کرده و چه زمانی که نه. برای من این می تواند کلیدی باشد. من او را خوشحال می بینم.” من بخشی از خوشحالی او هستم، اما او کلید را در اختیار داشته است. او ذهنیتش را تغییر داده است.”

ژاوی درباره کسیه🔻

🎙این به ما کمک خواهد کرد و مهم خواهد بود.»

ژاوی درباره تیم 🔻

🎙”گروه در بهترین حالت است. قراردادها هم کمک کرده اند. آنها گرسنه آمده اند، با روحیه برنده…”

ژاوی درباره آلبا و پیکه🔻

🎙این می تواند روز چند بازیکن یا شنبه یا سه شنبه باشد. نقش آنها می تواند تغییر کند.”

ژاوی درباره آنسو فاطی🔻

🎙”او آماده بازی است. من با او صحبت کردم.”

ژاوی درباره شکست در لیگ قهرمانان🔻

🎙”هر بازی متفاوت است، بازی لیورپول با مونیخ یکسان نیست. ما سعی می کنیم آن را تکرار نکنیم و رقابت کنیم. رقابت بسیار سخت است. ما سعی می کنیم مطمئن شویم که دیگر تکرار نمی شود. ما می خواهیم رقابت کنیم. تا آخر برای بردن آن.”

ژاوی درباره رویای قهرمانی 🔻

🎙”مردم مشتاق هستند. خوب است که اشتیاق وجود دارد و پیراهن فروخته می شود. این مثبت است.
“اینجا هر روز فشار وجود دارد، خوش آمدید. اگر نه، من به خانه می رفتم تا با خانواده لذت ببرم. ما پنج بازی بردیم، اما توهم تمام است. ما تا جایی که می توانیم رقابت می کنیم، اما دوست داریم که آن را ببریم “.

ژاوی درباره گواردیولا و لوئیس انریکه🔻

🎙”من خودم را از هر دو تفکر پرورش یافته میدانم. اگر آنها در بین این سه نفر نباشند، در بین پنج نفر برتر جهان هستند. با گواردیولا ما نیز تغییراتی را انجام دادیم. ما باید فضاها را ایجاد کنیم و برتری ها را ایجاد کنیم.”
“ما مسابقه خواهیم داد و رویای بردن لیگ قهرمانان را در سر می پرورانیم، در غیر این صورت در خانه خواهم بود. من می خواهم برنده شوم. نمی توانم بدون برنده شدن رقابت کنم. ما باید متواضع باشیم و بگوییم که شانس قهرمانی هستیم. … باید محتاط باشیم این گروه پیچیده است».

ژاوی درباره سیر تکامل تیم 🔻

🎙”از نوامبر پیشرفت های زیادی صورت گرفته است. من از پیشرفت راضی هستم. بازی موقعیت، تکامل در حمله فضایی، درک مثلث ها…”
شانس های زیادی داشتیم که همه آفساید بود. اما احساس این است که در 15 دقیقهاوب بازیها برتری نداشتیم. در میدان مقابل صبر لازم است… ما گل میزنیم، تهاجمی هستیم، تلاش بدنی می کنیم…”.الگوهای زیادی وجود دارد، هر چقدر هم بگویم، باید آن را ثابت کنیم. فردا باید نشان دهیم که بهترین هستیم”.

ژاوی درباره خریدهای جدید 🔻

🎙بلرین و مارکوس برای شنبه آنجا خواهند بود. آنها به تمرینات بیشتری نیاز دارند.چرخشی در ترکیب وجود خواهد داشت. خستگی وجود دارد. در سویا جنگ بود. انباشتگی از خستگی وجود دارد. مردم باید احساس مهم بودن کنند. تیم های زیادی وجود دارد.”

ژاوی درباره پیانیچ🔻

🎙”پابلو توره احضار خواهد شد، من روی او حساب می کنم، او می تواند شرکت کند. پیانیچ می تواند به ما کمک کند اما او تصمیم گرفته است که به بیرون برود و به دنبال دقایق و فرصت باشد. او یک حرفه ای بزرگ بوده است.”

ژاوی درباره تیم حریف 🔻

🎙این رقیب آسان نیست. ما می خواهیم با پیروزی شروع کنیم، سپس دو شروع بسیار قوی داریم.”

ژاوی درباره گل‌ها🔻

🎙”هدف اصلی کسب عنوان هستند. چرا ما نمی توانیم در رقابت ها پیروز شویم؟ و فردا هدف سه امتیاز است.”
“این لیگ قهرمانان است، این یک امتیاز است که باید کسب کنیم. این یک بازی دشوار است، زیرا آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. آنها یک رقیب فیزیکی هستند، آنها به صورت انفرادی پرس می کنند، آنها کار را از ضربات ایستگاهی برای ما دشوار می کنند. آنها رقیب سختی هستند. ما گروه سختی داریم. اما رویای آن رایگان است. شما باید حداقل به مرحله یک هشتم نهایی برسید و برای بردن آن تلاش کنید.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید