| |

مصاحبه گواردیولا قبل از بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در لیگ برتر

به گزارش‌ فوتبال۷۲۴ پپ گواردیولا می گوید که برای نهایی کردن برنامه های انتخابی خود برای دربی روز شنبه منچستر در اولدترافورد، تا پایان جلسه تمرین سیتی در روز جمعه صبر خواهد کرد.

دفاع کناری کایل واکر در جریان پیروزی چهارشنبه در لیگ قهرمانان مقابل کلوب بروخه برای احتیاط به دلیل مشکل پا از زمین خارج شد.

اما در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی از او پرسیده شد که آیا مدافع راست انگلیس آماده و در دسترس است یا خیر، سرمربی گفت که تا زمان تمرین صبر می کند تا بداند واکر و بقیه اعضای تیم سیتی در حال شکل گیری هستند.
گواردیولا گفت:

در حال حاضر، من نمی دانم. ما تا چند ساعت دیگر تمرین داریم و آن را می دانیم. در حال حاضر من نمی دانم وضعیت آنها چطور است.

سیتی در حالی به اولدترافورد خواهد رفت که در رده سوم جدول قرار دارد و آخرین دربی منچستر بار دیگر توجه زیادی را به خود جلب می کند.

با این حال، رئیس پیشنهادات مبنی بر اینکه این بازی بزرگترین بازی فصل خواهد بود را نادیده گرفت.
او گفت که کارش در CFA تضمین می‌کند که او فقط روی بهترین نتیجه‌گیری از تیمش متمرکز است و به بازی نگاه می‌کند نه موقعیت. او گفت که دربی مهمتر از همه فرصتی برای تلاش برای کسب سه امتیاز مهم دیگر لیگ برتر بود.

فکر نمی‌کنم (که این بزرگترین بازی است). شاید برای برخی افراد این احساس را داشته باشند.
ما سعی می کنیم هر بازی را مهم کنیم. دربی برای مسائل احساسی خاص است اما در نهایت همان نتیجه و امیتاز را دارد.این یک فینال نیست، یک بازی دیگر است.

گواردیولا درباره رفت کاری خود گفت:

 

من صبح از خواب بیدار می شوم و به مرکز تمرین می آیم و 10-14 ساعت اینجا هستم و بعد از اینکه به خانه می روم.”من برای نوشیدن آبجو به میخانه ها نمی روم، بنابراین نمی توانم فضای هواداران را تصور کنم.
این طبیعی است، اما من باید در ذهنم، سرد باشم تا بدانم چه کار کنم، تا بهترین کار را انجام دهم.

گواردیولا درباره رویکرد خود گفت:

همیشه حتی اگر در بسیاری از بازی‌های متوالی برنده شوید، می‌توانید پیشرفت کنید. سعی خواهیم کرد به همین منوال ادامه دهیم

گواردیولا درباره شروع فصل :

در ده بازی، دو نتیجه بد داشتیم. اولین بازی مقابل تاتنهام، 8/9 بازیکن را از دست دادیم. به طور کلی، همیشه می توانید پیشرفت کنید.

 

گواردیولا درباره رکوردش در برابر اوله گونار سولسشر در منچستریونایتد گفت:

به خاطر پیروزی در این دوئل ها علیه ما… یا برخی از آنها تبریک می گویم.
آنها کاری را که هفته به هفته انجام داده اند انجام می دهند، توانایی بردن بازی ها را دارند.آنها یک تیم خوب با کیفیت هستند که فصل گذشته بد نبودند. کاری که ما در لیگ برتر انجام دادیم، امروز بعدازظهر به خوبی آماده می شویم و آن را ادامه دهیم

گواردیولا در مورد اینکه کریستیانو رونالدو چقدر به منچسترسیتی در تابستان نزدیک بود گفت:

من در مورد بازیکنان سایر باشگاه ها صحبت نمی کنم.

 

گواردیولا در مورد اعتماد به نفس بدون مهاجم گفت:

 

من یک جادوگر نیستم، اگر می دانستم می گفتم. اعتماد دارید که پارسال بدون مهاجم چند گل زدیم؟ شاید در آینده یک مهاجم مناسب بخریم، چه کسی می داند. ما همانی هستیم که هستیم، بارها صحبت کردم که آیا می توانیم انجام دهیم یا نکنیم.

 

گواردیولا درباره حواشی منچستریونایتد گفت:

این یک سوال برای مربی یونایتد است. من آنجا نیستم، نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.

 

گواردیولا درباره بازی بدون مهاجم گفت:

 

وقتی گل نمی‌زنید، آرام هستیم. در سه روز گذشته ما به مهاجم نیازی نداشتیم. بعد از آن [اگر نتوانیم گلزنی کنیم] باید هفت [مهاجم] بخریم.
یک روز ممکن است یک مهاجم بخریم و او گل نزند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید